کد خبر : 1841362 | 09 شهریور 1401 ساعت 16:01 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرصتی استثنایی کی‌روش که گل نشد (عکس)

استنلی کی‌روش شب گذشته تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی درنهایت موفق به این کار نشد.

فرصتی استثنایی کی‌روش که گل نشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار در فصل بیستم هم امیر قلعه‌نویی استنلی کی روش را به عنوان مهاجم اصلی خود برای باز کردن دروازه حریفان در راس آرایش 3-3-4 در نظر گرفته است. این بازیکن البته پس از حضور ثابت در دیدار برابر تراکتور، مقابل مس رفسنجان در میانه‌های نیمه اول با مصدومیت مواجه شد تا به همین دلیل در هفته سوم مقابل سپاهان کارش را از روی نیمکت آغاز کند ولی از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شد و روز گذشته نیز برای سومین مرتبه در ترکیب اصلی کارش را آغاز کرد.

1740482
1740481
یکی از قاب‌های قابل توجه دربی کرمان که کی‌روش را در ارتفاعی قابل توجه و بالاتر از سایر بازیکنان نشان می‌دهد. قامت 195 سانتی متری این مهاجم و تبحرش در نبردهای هوایی سبب شده تا او اینطور بالاتر از سایر بازیکنان برای گلزنی یا اثرگذاری مثبت روی توپ تلاش کند.

مهم‌ترین موقعیت این کی روش در مقابل مس دقایقی پس از شروع بازی رقم خورد؛ جایی که او یک گام تا ضربه زدن به توپی که از جناح راست روی دروازه مس به صورت زمین ارسال شده بود، فاصله داشت ولی نتوانست از این موقعیت استثنایی استفاده کند.

1740479

در سایر دقایق مسابقه اما موقعیت آنچنانی دیگری نصیب کی‌روش نشد تا تلاش‌های او به زدن ضربات سر اول و درگیر شدن دائمی با مدافعان مس در محوطه جریمه همراه شود؛ تلاش‌های که البته تا پایان مسابقه نصفه و نیمه باقی ماند تا این مهاجم برزیلی با پایان هفته چهارم همچنان در حسرت گلزنی باشد.
البته مصدومیت بدهنگام کی روش در دربی کرمان سبب شد تا او دو مسابقه را از دست بدهد و حالا باید دید این مهاجم که امیر قلعه‌نویی نگاه ویژه‌ای به او و توانایی‌هایش دارد، بالاخره در چه مسابقه‌ای موفق به ثبت اولین گل فصل خود خواهد شد.

1740483
این لحظه‌ای است که در دقایق ابتدایی مسابقه کی روش فرصت باز کردن دروازه خالی را در محوطه شش قدم مس داشت ولی توپ از زیر پاهای او گذر کرد.
1740480

دیدگاه‌ها