کد خبر : 1841364 | 09 شهریور 1401 ساعت 16:21 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

باید روی دفاع تیمی تمرکز کنیم

مومنی: تصمیم داور شیرازه تیم ما را به هم ریخت

زننده تک گل ملوان در مصاف با ذوب آهن می گوید که از نظر او هشت دقیقه زمان تلف شده برای نیمه نخست کم بوده است.

مومنی: تصمیم داور شیرازه تیم ما را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی که در ابتدای نیمه دوم دیدار برابر ذوب آهن وارد زمین مسابقه شده بود، توانست گل تساوی ملوان را وارد دروازه حریف کند. او درخصوص این دیدار گفت: در هفته گذشته، کادرفنی روی نقاط قوت و ضعف خودمان کار کرده بود. ما بازیکنان به شرایط ایده آلی رسیده‌ایم که هر بازی بتوانیم امتیاز کسب کنیم اما بدشانسی یا بی‌تجربگی تیم ما که از بازیکنان جوانی تشکیل شده، باعث شده است که به دلیل برخی اشتباهات گل بخوریم.

وی ادامه داد: ما از دقیقه اول تا آخر روی دروازه حریف حمله کردیم، مالکیت بازی در اختیار ما بود و چند موقعیت خلق کردیم که به گل تبدیل نشد. فوتبال خیلی خوب و روانی را داخل خانه و در کنار هواداران انجام دادیم. نیمه اول یک گل کم داشتیم و ذوب‌آهن حرفی برای گفتن نداشت اما داور با تصمیم اشتباهش، صحنه ای را که خطا نبود و گلر ما شارژ شده بود، برای آنها پنالتی گرفت.

مومنی با انتقاد از اعلام پنالتی به سود ذوب آهن گفت: این تصمیم داور شیرازه تیم ما را از هم پاشید. حالا یا داور اشتباه کرد یا فاصله‌اش دور بود، اما سوت هایی که می زد تیم ما را عصبی می‌کرد. خدا را شکر در نیمه دوم هم موقعیت ایجاد کردیم و هم به گل رسیدیم. ذوب آهن نیز تک موقعیت هایی داشت که می توانست به گل برسد. در کل هفته به هفته تیم ما شرایط خوبی پیدا می کند، باید تلاش کنیم تا بتوانیم گل نخوریم. تیم ما خوب گل می زند، هر هفته گلزنی می کنیم اما در بخش دفاع تیمی دچار مشکل هستیم که باید آن را حل کنیم تا گل نخوریم.

او درباره این که با ورود به زمین تک گل ملوان را به ثمر رسانده گفت: از همان هفته اول آماده و تمرکز کرده بودم تا گل بزنم حالا اولین گل من در هفته چهارم به ثمر رسید. هر بازیکنی که وارد زمین می‌شود باید مثمر ثمر باشد. من به این فکر می کنم هر دقیقه که کادرفنی به من بازی بدهد، بتوانم عملکرد خوبی با گرفتن پنالتی یا گلزنی داشته باشم.

1740492

بازیکن ملوان خاطرنشان کرد: خدا را شکر توانستم گل بزنم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم تا حداقل تیم ما بازنده نباشد. واقعا تیم خیلی خوبی داریم، خیلی زحمت می کشیم، ولی سر اشتباهات بچه گانه گل می خوریم. باز هم می‌گویم باید روی دفاع تیمی بیشتر کار کنیم و بیشتر تلاش کنیم چون همه بازی ها سخت است. باید هر هفته بیشتر از هفته های قبلش تلاش کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

او در مورد ۸ دقیقه زمان تلف شده برای نیمه اول گفت: به دلیل خطای پنالتی که به اشتباه گرفته شده بود، وقفه‌ای در بازی ایجاد شد که بازی متوقف شد و من فکر می‌کنم حتی ۸ دقیقه نیز کم بود. تیم ما در شرایط حمله بود و کل نیمه اول را در زمین ذوب آهن بودیم، گردش توپ داشتیم، موقعیت خطرناک خلق کردیم. با فشاری که روی دروازه ذوب آهن آوردیم، نیاز به گل داشتیم که با تصمیم داور بازی خوابید و شیرازه تیم ما به هم ریخت. همانطور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم چون اشتباهات در بازی پیش می آید. مهمترین چیز این است که گل نخوریم چون ما به گل دست پیدا می کنیم. باید روی گل نخوردن تمرکز کنیم.

وی در مورد اولین حضور هواداران ملوان در ورزشگاه نیز گفت: کنار هواداران باعث می‌شود تیم انرژی بگیرد. انرژی که هواداران به ما می‌دهند، باعث می شود شرایط بهتر شود و ما روی حریفان بیشتر فشار می‌آوریم. کلا هر تیمی که هوادار خوب داشته باشد و آنها خوب تشویق کنند، می‌تواند روی میهمان فشار بیشتری وارد کند و انگیزه میزبان را افزایش می دهد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

مومنی در مورد بازی هفته آینده نیز گفت: هر بازی برای ما سخت است حالا چه می خواهد گل گهر باشد و یا فولاد. کلاً در لیگ برتر بازی ها سخت است. بعضی از تیم‌ها خوب بسته شده اند و باشگاه های دیگر که خرج کمتری داشته‌اند، تیم‌های خیلی خوبی بسته اند که جوانان با استعدادی در اختیار دارند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. بازی ها سخت است و باید تلاش کنیم تا در نیم فصل امتیازات را جمع کنیم و به دردسر نیفتیم و بتوانیم خودمان را از پایین جدول به رتبه های بالا بکشانیم.

دیدگاه‌ها