کد خبر : 1841367 | 09 شهریور 1401 ساعت 16:40 | 37.9K بازدید | 14 دیدگاه

بی‌تابی ستاره کلمبیایی برای بازگشت به فوتبال اروپا

خامس: حاضرم از قطر تا والنسیا را پیاده بروم!

خامس رودریگز از بازی در الریان قطر خسته شده و دوست دارد به فوتبال اروپا برگردد. او امروز خودش را به باشگاه والنسیا پیشنهاد کرد.

خامس: حاضرم از قطر تا والنسیا را پیاده بروم!

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز که در تابستان 2020 رئال مادرید را به مقصد اورتون ترک کرده بود، پس از تنها یک سال حضور در لیگ برتر راهی قطر شد تا بازی در الریان را تجربه کند اما حضور در این باشگاه برای او تجربه موفقی نبوده است و او بی تاب بازگشت به فوتبال اروپاست. حتی دو ماه پیش الریان با بوتافوگو برزیل برای انتقال خامس به توافق رسید اما ستاره کلمبیایی اعلام کرد که تمایلی برای بازی در لیگ برزیل ندارد.

1740497

به فاصله دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا، خامس خود را به والنسیا پیشنهاد کرد. والنسیا می‌داند که کارلوس سولر تا امشب راهی پی‌اس‌جی خواهد شد و باید به دنبال جانشین برای او باشد. والنسیا که اخیرا ادینسون کاوانی را خریده، ساعات شلوغ و پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد. سولر کاپیتان و بازیکن بسیار تاثیرگذار والنسیاست و جدایی او اتفاقی تلخ برای این باشگاه است.

1740498

خامس دوست دارد جانشین سولر در والنسیا شود. او ساعتی پیش در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو گفت:« اگر والنسیا من را بخواهد، حاضرم از قطر تا والنسیا را پیاده طی کنم. والنسیا به یک هافبک خلاق نیاز دارد تا به کاوانی پاس گل بدهد. اگر به چنین بازیکنی نیاز دارند، من اینجا هستم. البته هنوز پیشنهادی از والنسیا به من نرسیده و دو روز دیگر نیز نقل و انتقالات تمام می‌شود.»

دیدگاه‌ها