کد خبر : 1841369 | 09 شهریور 1401 ساعت 16:43 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

هاکان چالهان اوغلو:

حیف، لوکاکو مقابل میلان خیلی کمک می‌کرد

هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه‌ای اینتر بابت غیبت روملو لوکاکو در دربی برابر میلان ابراز تاسف کرد.

حیف، لوکاکو مقابل میلان خیلی کمک می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری شب گذشته در استادیوم سن سیرو با سه گل کرمونزه را شکست داد تا از رقیب همشهری خود میلان در جدول سری آ پیشی گرفته و با روحیه بالا به استقبال این دیدار برود. روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و گلزن اینتر در این دیدار به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و هاکان چالهان اوغلو مدعی شد خود این بازیکن نیز بابت غیبت در دربی احساس بسیاری بدی دارد.

1740499

هاکان چالهان اوغلو گفت: "ما می‌دانیم که میلان در فصل جدید چقدر قوی شده و چه شرایطی در انتظار اینتر است. قطعا بازی سختی در دربی پیش روی ما خواهد بود، اما ما همچنان و به اندازه فصل گذشته با انگیزه هستیم. در داخل تیم انگیزه و حرارت فراوانی برای کسب پیروزی در این دیدار بین بازیکنان وجود دارد و در نهایت باید ببینیم که چه اتفاقاتی در این بازی رخ خواهد داد."

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، قطعا این دربی را از دست داده و به نظر می‌رسد مهاجم جدید نراتزوری چند هفته از میادین دور خواهد ماند. چالهان اوغلو در این‌رابطه گفت: "ما در فصل گذشته بدون روملو لوکاکو به میدان رفتیم، اما به‌خوبی می‌دانیم که این بازیکن چقدر می‌تواند در زمین به ما کمک کند. خود لوکاکو نیز بابت غیبت در این دیدار احساس بدی دارد، اما ما می‌توانیم قدرت و تاثیرگذاری این بازیکن را خارج از زمین نیز احساس کنیم."

دیدگاه‌ها