کد خبر : 1841384 | 09 شهریور 1401 ساعت 17:45 | 12.4K بازدید | 9 دیدگاه

او عاشق بازی در بارسلوناست

منتظر اولین هت‌تریک لواندوفسکی برای بارسا باشید

زبیگنیو بونیک، رئیس سابق فدراسیون فوتبال لهستان، اطمینان دارد که روبرت لواندوفسکی به‌زودی برای بارسا هت‌تریک خواهد کرد.

منتظر اولین هت‌تریک لواندوفسکی برای بارسا باشید

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی پس از کشمکش‌های بسیار بالاخره توانست از بایرن مونیخ جدا شده و راهی بارسلونا شود. او در پایان فصل گذشته گفته بود که قصد جدایی از بایرن را دارد. لواندوفسکی همیشه دوست داشت بازی در لالیگا را تجربه کند و شروعی بسیار خوب هم در بارسلونا داشته است.

1740525

ستاره لهستانی در اولین بازی رسمی برای بارسا و برابر رایو وایه‌کانو موفق به گلزنی نشد ولی در دو بازی بعد برابر سوسیداد و رئال وایادولید دبل کرد. او با چهار گل زده و مشترک با بورخا ایگلسیاس، آقای گل لالیگاست و بدون شک رقابت جذابی با کریم بنزما برای کسب عنوان ال‌پی‌چی‌چی خواهد داشت.

زبیگنیو بونیک، رئیس سابق فدراسیون فوتبال لهستان، که در دهه 80 میلادی ستاره یوونتوس بود، در مورد راز درخشش زودهنگام لواندوفسکی در بارسا گفت:« آب و هوای بارسلونا فوق العاده است و قابل مقایسه با مونیخ نیست. لواندوفسکی از تمرین و بازی برای بارسا لذت می‌برد و انگیزه بالایی هم دارد. بازی‌ها در شب برگزار می‌شود و هوا نه ابری است و نه بارانی. دمای هوا در اسپانیا نیز به ندرت به زیر صفر می‌رسد. می‌دانم که لوا همیشه دوست داشت در چنین شرایطی بازی کند.»

1739637

بونیک ادامه داد:« لواندوفسکی در آلمان گل‌های زیادی می‌زد و دلیل آن هم به‌خاطر کیفیت بالای خودش بود. بازیکنی مثل لوا در هر تیمی می‌تواند گل‌های زیادی بزند. اینطور نبود که به‌خاطر بازی در بایرن آمار گلزنی او بالا بود. او در دو بازی اخیر بارسا دبل کرده و اطمینان دارم که به‌زودی هت‌تریک خواهد کرد. از لوا هت‌تریک‌های زیادی در بارسا خواهیم دید. وقتی او گفت که بایرن را ترک خواهد کرد، تصمیمش کاملا جدی بود. معتقدم او دیر از فوتبال آلمان رفت و باید زودتر این کار را انجام می‌داد.»

دیدگاه‌ها