کد خبر : 1841385 | 09 شهریور 1401 ساعت 19:30 | 26.5K بازدید | 23 دیدگاه

شاگردان بردیف با حسرت برد در قعر؛

تراکتور 0-0 هوادار؛ با تی‌تی‌ها هم نشد!

تراکتور امروز امیدوار بود اولین برد فصل را در حضور تماشاگران خود جشن بگیرد اما حاصل تقابل این تیم با هوادار تساوی بدون گل بود.

تراکتور 0-0 هوادار؛ با تی‌تی‌ها هم نشد!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور با دو شکست، یک مساوی، یک امتیاز و رتبه پانزدهم پای به هفته چهارم گذاشت تا در بازی خانگی امروز خود با حضور هوادارانش فقط به دنبال پیروزی باشد؛ حریف امروز این تیم، هوادار بود؛ تیمی که با هدایت ساکت الهامی یک، برد، یک باخت و یک مساوی کسب کرده و در مکان دهم حضور داشت. هر دو تیم هفته گذشته شکست خورده و پیروزی در بازی امروز می توانست آنها را چند رده در جدول بالا ببرد اما فوتبال کم موقعیت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور با تشویق هواداران خود بازی را تهاجمی شروع کرد اما در 10 دقیقه نخست کار موقعیت خاصی روی دروازه ها شاهد نبودیم. این روند تا دقیقه سی هم ادامه داشت و هر دو تیم فقط به سانتر از جناحین برای ایجاد موقعیت دل بسته بودند. ضربه قیچی عباس‌زاده روی یک ارسال از سمت راست، اولین موقعیت خطرناک بازی را در دقیقه 30 به همراه داشت که طی آن توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی می رفت در نیمه اول با همین تک موقعیت به پایان برسد که شوت عباسیان از روی ضربه ایستگاهی دروازه تراکتور را تهدید کرد؛ این ضربه هم اما حاصلی در پی نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
تراکتور بازی را در نیمه دوم تهاجمی شروع کرد اما در 15 دقیقه نخست به گل نرسید تا بردیف سه تغییر در تیمش ایجاد کرده و تغییر تاکتیک دهد. این تغییرات و تغییراتی که هوادار در ادامه در ترکیب خود داشت هم چیزی به جذابیت کار نیافزود تا بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده و تراکتور همچنان در حسرت برد بماند.

هفته چهارم لیگ برتر 02-1401؛ 
چهارشنبه 9 شهریور – ساعت: 17:45
ورزشگاه: یادگار امام تبریز (30 هزار تماشاگر)
گروه داوری: داور: سید رضا مهدوی/ کمک ها: امیر رضا آشور ماهانی/ احد سلطانی، فرزاد منصوری/ ناظر: محمدرضا فلاح

تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، آرش قادری، پوریا آریاکیا، ابوالفضل رزاق‌پور(62-محمدمهدی قنبری)، صفا هادی(62-مهدی کیانی)، مهدی هاشم‌نژاد (62-محمد آقاجانپور)، ریکاردو آلوز، گوستاوو و محمد عبا‌س‌زاده

1740528

هوادار:
میلاد فراهانی، عزت پورقاز، مهدی عبدی، فریبرز گرامی(70-سعید سحرخیزان)، محسن سفیدچقایی(90+1- فرزاد جعفری)، معین عباسیان(70-صائب محبی)، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، بابک مرادی، محمد میری(8- محمد چهارمحالی) و محمدجواد محمدی

1740529

🟨 اخطار ها:
هوادار: سپهر روزی طلب (55) فرزاد جعفری (90+3)
تراکتور: ریکاردو آلوز (90+4)

⏱لحظات حساس:
دقیقه 30: ارسال رزاق پور از سمت چپ را محمد عباس زاده با یک ضربه قیچی دیدنی روانه دروازه کرد که توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 2+45: شوت زمینی معین عباسیان روی ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه در زاویه موافق با مهار اخباری همراه شد.
دقیقه 60: ارسال ایستگاهی آلوز و ضربه سر عباس زاده می رفت تراکتور را به گل برساند ولی ضربه مهاجم تراکتور از بالای دروازه راهی اوت شد.

1740572

دقیقه 79: ارسال مواج کیانی از سمت راست می رفت بازیکنان تراکتور را در موقعیت خوب سرزنی قرار دهد اما گلر حریف با پروازی بلند توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه 80: هادی محمدی روی ارسال کرنر مهدی کیانی یک ضربه سر خطرناک روانه دروازه حریف کرد ولی این ضربه با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90: قنبری با یک فرار دیدنی و پاس در عرض به موقع، گوستاوو را چسیده به محوطه جریمه صاحب توپ کرد؛ شوت کات دار این بازیکن اما از دقت کافی برخودار نبود تا موقعیت طلایی سرخ پوشان به راحتی از دست برود.

📌 اتفاق ویژه:
تراکتور امیدوار بود در حضور تماشاگران خود، قدرت فصل های گذشته را به دست آورده و یک پیروزی شیرین را در هفته چهارم به دست بیاورد. اولین ملاقات بردیف و تی تی ها که خیلی صمیمانه شروع شد اما پایان خیلی دلچسبی نداشت و با یک مساوی بدون گل به پایان رسید تا تراکتور با دو امتیاز همچنان به قعر تکیه بزند.

🔴*حواشی:
*هواداران تراکتور امروز برای اولین بار در فصل جاری برای تشویق تیم خود در ورزشگاه حضور دارند.

1740560

*بازیکنان تراکتور در حین گرم کردن با استقبال گرم تی تی ها مواجه شدند؛ آن ها مثل همیشه یک به یک توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.
*ساکت الهامی پیش از بازی امروز مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت و از شدت خوشحالی و احساسات اشک ریخت.
*بازی با 15 دقیقه تاخیر نسبت به زمان از پیش تعیین شده راس ساعت 17:45 آغاز شد.
*هواداران تراکتور با وجود شروع بازی همچنان در حال ورود به ورزشگاه یادگار امام هستند.
*هواداران تراکتور در کنار پرچم و شال تیم محبوب خود، پرچم هایی را هم با نام امام حسین (ع) به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر در دست دارند.

1740537

*در حالی که یک جیمی جامپ پیش از شروع بازی وارد زمین شده و با وساطت بازیکنان تراکتور با اخباری عکس یادگاری  انداخته و راهی سکوها شده بود، یک جیمی جامپ دیگر نیز در دقیقه 33 وارد زمین شده و برای دقایقی کار را متوقف کرد.

1740559

*مهدی کیانی در دقیقه 62 با استقبال گرم هواداران که برای دقایقی او را یک صدا تشویق کردند، به ترکیب تراکتور اضافه شد.

دیدگاه‌ها