کد خبر : 1841387 | 09 شهریور 1401 ساعت 17:51 | 4.5K بازدید | 7 دیدگاه

شجاع و کنعانی دوباره کنار هم

دو مدافع ایرانی الاهلی در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل الغرافه حضور دارند.

شجاع و کنعانی دوباره کنار هم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در فهرست نفرات خود دارد، از ساعت ۱۸:۴۰ امروز در ورزشگاه الثمامه مقابل تیم رده سومی الغرافه قرار خواهد گرفت.

شجاع خلیل‌زاده که پس از حضور ثابت در ترکیب الاهلی طی سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان قطر، در دیدار اخیرشان برابر الریان و باشگاه سابق خود به دلیل ابتلا به کرونا غایب بود، در جدال امروز برابر الغرافه مجددا به جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش بازگشته است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، دیگر بازیکن الاهلی که دومین سال حضورش را در این تیم سپری می‌کند، برای پنجمین مسابقه متوالی در ترکیب و خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود و دوباره با شجاع زوج ایرانی تیمش را تشکیل داده‌اند.

1740533

کنعانی‌زادگان در کنار نمایش خوبی که در خط دفاعی الاهلی داشته، در این فصل دو گل تاثیرگذار از روی نقطه پنالتی مقابل الدحیل و الریان به ثمر رسانده است.

یاران شجاع و کنعانی با دو پیروزی، یک مساوی و یک شکست در این فصل ۷ امتیازی و تیم چهارم جدول لیگ ستارگان قطر هستند و تعداد گل زده و خورده آنها نیز با الغرافه، حریف امروزشان برابر است.

دیدگاه‌ها