کد خبر : 1841391 | 09 شهریور 1401 ساعت 18:07 | 13.8K بازدید | 10 دیدگاه

خروج حسینی و دانشگر از ترکیب اصلی؛

سپاهان با دو تغییر مقابل فولاد خوزستان

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان با دو تغییر نسبت به دیدار برابر گل‌گهر تیمش را در هفته چهارم به میدان فرستاده است.

سپاهان با دو تغییر مقابل فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، براین اساس نفرات زیر در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی که از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر آغاز می‌شود به میدان می‌روند: 
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو.

در مقابل گل‌گهر سیرجان شاهد چهار تغییر مهم در ترکیب سپاهان بودیم که شاید مهم‌ترینشان نیمکت نشینی امید نورافکن و حضور میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی بود. اتفاقی که دوباره تکرار شده است. 
در قلب خط دفاعی نیز برخلاف دیدار قبلی که دانشگر به ترکیب اصلی رسیده بود، بار دیگر مانند دیدار برابر نساجی مازندران زوج برزیلی وظیفه اصلی را در حمایت از پیام نیازمند برعهده دارند. 
درخط میانی شاهد تغییری نیستیم و همچنان مانند دو بازی گذشته مسعود ریگی به‌عنوان تک‌هافبک تدافعی تیم فعالیت خواهد کرد و یک خط جلوتر از او نیز یاسین سلمانی منطقه راست میانی سپاهان و فرناندز در منطقه چپ میانی حضور دارند.
درنهایت به خط هجومی می‌رسیم که باز هم تغییر و تحول داشته و برخلاف بازی برابر گل‌گهر سیرجان که حسینی به ترکیب اصلی رسیده بود، این‌بار فرشاد احمدزاده جایگزین او شده تا در پست وینگر راست قرار بگیرد. پست وینگر چپ به کامسوبا سپرده شده و شهریار مغانلو هم مطابق انتظار در پست تک‌مهاجمِ هدف سپاهان در آرایش 3-3-4 کار خواهد کرد.
همچنین اتفاق قابل پیش بینی دیگر این است که پیام نیازمند برای دومین بازی پیاپی در ترکیب اصلی قرار گرفته تا رشید مظاهری روی نیمکت بنشیند.

دیدگاه‌ها