کد خبر : 1841402 | 09 شهریور 1401 ساعت 18:36 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام ترکیب مس رفسنجان مقابل آلومینیوم

محمد ربیعی ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار با آلومینیوم را معرفی کرد.

اعلام ترکیب مس رفسنجان مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان که از ابتدای فصل جدید لیگ برتر هیچ شکستی نداشته و در سه مسابقه مقابل نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان تنها یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده، امروز در جدال با آلومینیوم اراک به دنبال کسب نخستین پیروزی خود است.

حامد لک، دروازه‌بان مس رفسنجان مثل سه مسابقه اخیرشان در ترکیب این تیم حضور دارد؛ شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده و جفرسون باهیا سه مدافع مرکزی این تیم مقابل آلومینیوم اراک هستند که جلوتر از آنها در سمت راست و چپ، محمدحسین کریم‌زاده و مهدی ترکمان به میدان خواهند رفت.

فرشید باقری، هافبک دفاعی مس رفسنجان برابر آلومینیوم است و کمی جلوتر از او سید مهدی حسینی و محسن آذرباد با نظر محمد ربیعی استفاده شده‌اند تا شکل خط میانی این تیم مثل دیدارهای اخیرشان باشد.

فراز امامعلی و لوسیانو پریرا، دو بازیکن سرعتی و گلزن مس رفسنجان نیز در کنار هم زوج خط حمله این تیم مقابل آلومینیوم را تشکیل می‌دهند و گادوین منشا غایب سرشناس ترکیب این تیم است.

مس رفسنجان در مسابقه امروز میثم تیموری را به‌خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و مهدی ترکمان به جای او مقابل آلومینیوم و تیم سابق خود به میدان می‌رود.

ترکیب مس رفسنجان مقابل آلومینیوم به شرح زیر است:

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، محمدحسین کریم‌زاده، مهدی ترکمان، فرشید باقری، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، فراز امامعلی و لوسیانو پریرا.

گفتنی است، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها