کد خبر : 1841410 | 09 شهریور 1401 ساعت 19:00 | 23.1K بازدید | 5 دیدگاه

جنجال در فرانسه؛ امباپه به فکر شکایت از پوگبا!

کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، حواشی اخیر مربوط به خانواده پوگبا را کاملا زیر نظر دارد.

جنجال در فرانسه؛ امباپه به فکر شکایت از پوگبا!

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه تا شروع جام جهانی 2022 قطر باقی مانده و اردوی تیم ملی فرانسه درگیری حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است. ماتیاس پوگبا، برادر هافبک نامدار تیم ملی فرانسه، در روزهای اخیر صحبت های عجیبی را علیه پل پوگبا مطرح کرده و البته هنوز هیچ مدرکی دال بر این ادعاها ارائه نداده است. برخی اخبار حاکی از آن است که پل پوگبا مورد تهدیدهای مکرر یک گروه گروگان گیری با حضور ماتیاس پوگبا قرار گرفته و حتی یک بار هم مبلغ 100 هزار یورو برای ساکت کردن آنها، به این گروه رشوه داده است.

1740566

اما ماتیاس پوگبا در آخرین بخش از صحبت های جنجالی خود مدعی شد برادرش از یک جادوگر برای طلسم هم تیمی خود در فرانسه استفاده کرده و قصد داشته کاری کند کیلیان امباپه در ترکیب تیم ملی ناکام شود. حالا نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد ستاره جوان و گران قیمت پاری سن ژرمن به طور کامل این وضعیت را زیر نظر دارد و در صورت لزوم، ممکن است به صورت قانونی علیه پل پوگبا و خانواده اش اقدام کند.

کیلیان امباپه و پل پوگبا در جام جهانی 2018 نمایشی فوق العاده ارائه داده و نقش مهمی در دومین قهرمانی تاریخ فوتبال تیم ملی فرانسه داشتند. اما در آستانه جام جهانی 2022، ممکن است رابطه این دو بازیکن شکرآب شود و بی تردید رقم خوردن این اتفاقات در سرنوشت تیم دیدیه دشان در جام جهانی نقش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها