کد خبر : 1841417 | 09 شهریور 1401 ساعت 21:15 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

نود و شش دقیقه تلاش و یک بدون گل دیگر

مس رفسنجان صفر - آلومینیوم صفر؛ بدون برد بدون باخت

آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر، بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا آلومینیوم و مس رفسنجان امتیازات را تقسیم کنند.

مس رفسنجان صفر - آلومینیوم صفر؛ بدون برد بدون باخت

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته چهارم، تیم های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسیدند. در این بازی، تیم مس موقعیت های پرشماری را از دست داد و دوبار نیز تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد اما در نهایت بازی گلی را در پی نداشت.

این بازی با حملات جسته و گریخته مس به روی دروازه آلومینیوم آغاز شد. تیم ربیعی که مالک زمین بود، در پی رسیدن به موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه اراکی ها بود. پس از چند فرصت، پریرا در دقیقه 19 دروازه را باز کرد که این گل به دلیل حضور شیمبا در آفساید، مردود اعلام شد.

پس از این گل مردود، مس دو موقعیت بسیار خوب دیگر را نیز از دست داد. ابتدا فراز امامعلی از میانه های میدان با گلر اراکی ها در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پس از رسیدن به محوطه جریمه، ضربه اش را به سمت دروازه زد ولی پورحمیدی موفق شد این شوت را مهار کند. سپس امامعلی با یک ضربه سر از پشت نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم را تهدید کرد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 26 موقعیت بزرگ مس از دست رفت. پریرا پس از عبور از فخرالدینی، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او با برخورد به زیر تیر افقی دروازه، کمی جلوتر از خط دروازه فرود آمد و به درون زمین برگشت. مس در ادامه موقعیت هایی مانند ضربه سر شاهین توکلی و ضربه سیدمهدی حسینی را از دست داد.

در وقت های تلف شده نیمه اول، مس فرصت هایی را به روی دروازه خلق کرد که هیچ کدام به گل تبدیل نشدند تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم نیز مس باز هم تیرک دروازه پورحمیدی را به لرزه درآورد. فرشید باقری با یک ضربه فنی و بغل پا دروازه آلومینیوم را تهدید کرد که ضربه این بازیکن با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد و پس از پیش روی لوسیانو پریرا، فراز امامعلی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت پای چپ این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. تنها موقعیت آلومینیوم روی غفلت مدافعین مس به دست آمد. یک شروع مجدد سریع از وسط زمین، منجر به ایجاد یک موقعیت برای محمدرضا آزادی شد ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه مس چند موقعیت دیگر به روی دروازه آلومینیوم خلق کرد که حسین پورحمیدی با واکنش های به موقع مانع از ورود توپ به درون دروازه شد و در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
بازی از هفته چهارم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
چهارشنبه: 09/06/1401 ؛ ساعت: 19:30 
ورزشگاه: شهدای صنعت مس /  تماشاگر: 2000 نفر
گروه داوری: وحید زمانی / کمک ها: حمید نادری – بهمن عبدالهی ؛ داور چهارم: حسین زیاری / ناظر: مسعود مرادی

1740629

ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون (79- هومن ربیع زاده)، محمدحسین کریم زاده (83- مرتضی منصوری)، مهدی ترکمان، فرشید باقری (79- قائم اسلامی خواه)، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، فراز امامعلی (64- امید لطیفی) و لوسیانو پریرا (79- گادوین منشا).
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (55- امیر نوری)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (64- محمدعلی صفیا)، والنتینو یوئل (83- امیر هوشمند) و محمدرضا آزادی (83- رضا جبیره).

سرمربی: مهدی رحمتی

1740630

🟨 کارت زرد:
محمدرضا آزادی (12)  -  کواچ یوئل (38)

لحظات حساس:
دقیقه 12: جفرسون پس از دریافت توپ از پشت محوطه جریمه، اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: ارسال تند و تیز بازیکنان مس از سمت راست را مدافعین آلومینیوم دور کردند.

دقیقه 19: یک پاس در عمق زیبا به لوسیانو پریرا رسید و این بازیکن نیز موفق شد دروازه آلومینیوم را باز کند اما کمک داور گل مهاجم برزیلی را آفساید اعلام کرد.
دقیقه 20: مس بلافاصله صاحب یک موقعیت فوق العاده دیگر شد. فراز امامعلی در موقعیت تک به تک با دروازه آلومینیوم قرار گرفت که ضربه او را پورحمیدی به زیبایی مهار کرد.
دقیقه 21: یک ارسال بلند از سمت راست، پشت نقطه پنالتی به امامعلی رسید که ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: لوسیانو پریرا در یک نبرد تن به تن، میلاد فخرالدینی را از جریان بازی خارج کرد و شوت محکم و دیدنی شیمبا با برخورد به تیر افقی دروازه، جلو دروازه آلومینیوم به زمین خورد و به درون زمین برگشت.

دقیقه 30: محمدحسین کریم زاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه آلومینیوم را مدافعین تیم ناقص دفع کردند که توپ برگشتی به حسینی رسید و ضربه او را مدافعین اراکی دور کردند.

دقیقه 36: کرنر ارسالی بازیکنان مس با ضربه سر شاهین توکلی همراه شد که این موقعیت نیز از دست رفت.
دقیقه 40: سیدمهدی حسینی پس از ورود به داخل محوطه جریمه، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: شوت راه دور حسینی در میانه راه به مدافعین آلومینیوم برخورد کرد و به کرنر رفت.
دقیقه 45+3: دو ارسال خطرناک و پیاپی بازیکنان مس به روی دروازه آلومینیوم را مدافعان این تیم با ضربات سر به موقع برگشت دادند.

دقیقه 49: حرکت خوب فرشید و باقری ضربه بغل پا و فنی این بازیکن، به پایه تیر عمودی دروازه آلومینیوم برخورد کرد و به بیرون رفت تا برای دومین بار، تیرک دروازه اراکی ها به لرزه دربیاید.

دقیقه 51: حرکت انفرادی پریرا و ورود این بازیکن به محوطه جریمه باعث شد توپ مقابل فراز امامعلی قرار بگیرد که ضربه پای چپ این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: آلومینیوم در مرکز زمین صاحب یک ضربه خطا شد که بازیکنان این تیم سریعا بازی را با یک ارسال بلند به گردش انداختند که منجر به خلق اولین فرصت آلومینیوم در این بازی شد و شوت روی پای محمدرضا آزادی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: پاس شاهین توکلی به درون محوطه جریمه به حسینی رسید که ارسال تند و تیز این بازیکن را پورحمیدی دور کرد و در برگشت توپ به ترکمان رسید و شوت این بازیکن در آستانه ورود به دروازه با برخورد به مدافع آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه 85: گوشه زمین یک ضربه کاشته برای آلومینیوم به دست آمد که فخرالدینی قصد داشت با شوتی یک ضرب از زاویه بسته دروازه حریف را باز کند که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88: کرنر ارسالی بازیکن مس با ضربه سر منشا همراه شد که پورحمیدی با یک دست، توپ را برگشت داد.

🔴 حاشیه:
* هواداران رفسنجانی در استادیوم حاضر شده و تیم خود را تشویق می کنند.
* پاس در عمق و زیبای آذرباد درون محوطه جریمه به پریرا رسید و این بازیکن روی زمین افتاد که مسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور خطایی تشخیص نداد.
* مهدی رحمتی به صحنه زمین خوردن پریرا اعتراض کرد. او اعتقاد داشت مهاجم برزیلی باید یک کارت زرد دریافت می کرد.
* پس از اعتراضات نیمکت نشینان آلومینیوم، وحید فاضلی دستیار رحمتی یک کارت زرد دریافت کرد.

دیدگاه‌ها