کد خبر : 1841421 | 09 شهریور 1401 ساعت 19:56 | 42.1K بازدید | 5 دیدگاه

سباستین هالر احساساتی شد؛

اشک ستاره مبتلا به سرطان، روی صحنه درآمد! (عکس)

سباستین هالر، ستاره 28 ساله و جدید دورتموند، بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل لیگ هلند برای لحظاتی گریه کرد.

اشک ستاره مبتلا به سرطان، روی صحنه درآمد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر، مهاجم جدید دورتموند و سابق آژاکس، پس از اینکه به عنوان بهترین مهاجم فصل 2021/22 لیگ هلند انتخاب شد، نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و هنگام دریافت جایزه برای لحظاتی احساساتی شد. این ستاره 28 ساله فصل گذشته پس از به ثمر رساندن 21 گل برای آژاکس در فصل گذشته، به عنوان بهترین گلزن لیگ اردیویسه دست یافت. هالر در جدول رده بندی بازیکنانی مانند لوئیس اوپندا، ریکی ون ولفسوینکل و ونگلیس پاولیدیس را شکست داد و این عنوان را از آن خود کرد.

اما بعد از این فصل درخشان، سباستین هالر در ماه ژوئن قراردادی چهار ساله با دورتموند امضا کرده و راهی بوندس‌لیگا شد. این تیم آلمانی به دنبال جذب جانشینی برای ارلینگ هالند، بعد از انتقال این بازیکن به منچسترسیتی بود و با قراردادی 34.5 میلیون یورویی هالر را به خدمت گرفت. اما مهاجم ساحل عاجی پس از تشخیص تومور بیضه و ابتلا به سرطان در همان روزهای ابتدایی پیش فصل، از میادین دور بوده و هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند.

البته سباستین هالر اخیرا عمل جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته و در مسیر بهبودی کامل قرار دارد. خود این بازیکن چند روز قبل در مصاحبه ای مدعی شد که احساس بسیار خوبی دارد و در حال طی روند ریکاوری برای بازگشت به فوتبال است. سباستین هالر مدعی شد امیدوار است پس از دوری از میادین و عمل جراحی در ماه ژوئن، هر چه زودتر به میادین فوتبال بازگردد.

سباستین هالر در این رابطه گفت: "اولین چیزی که به آن فکر می کردم این بود که نهایت 10 روز یا دو هفته نمی توانم بازی کنم. وقتی روند درمان را انجام می دهید، پنج روز در بیمارستان هستید و به مدت 24 ساعت و پنج روز دستگاه به شما متصل است. نمی توانید حرکت کنید و هیچ کاری انجام دهید. شما فقط روی تخت هستید و حس می کنید قدرت عضلات خود را از دست می دهید. البته در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم و از روز اولی که به خانه برگشتم، شروع به پیاده روی کردم. امروز در همان سطحی هستم که چند ماه پیش بودم و فقط امیدوارم این روند ادامه پیدا کند."

1740599
1740600
1740602

دیدگاه‌ها