کد خبر : 1841434 | 09 شهریور 1401 ساعت 21:19 | 59.6K بازدید | 13 دیدگاه

اشک مدافع سابق بارسلونا در آمد؛ اینجا می‌مانم! (عکس)

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی و سابق بارسلونا، آماده اقامتی طولانی مدت در سری آ و باشگاه لچه است.

اشک مدافع سابق بارسلونا در آمد؛ اینجا می‌مانم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی، مدافع باتجربه و سابق بارسلونا بعد از سپری کردن چند فصل کابوس وار در نوکمپ و تحمل نیمکت نشینی های متوالی، بالاخره از این باشگاه جدا شده و به صورت قرضی و به مدت یک فصل با لچه قرارداد امضا کرد. ساموئل اومتیتی که تا جام جهانی 2018 یکی از بهترین مدافعان فوتبال دنیا بود، بعد از قهرمانی با لباس تیم ملی فرانسه مصدومیتی سخت و طولانی مدت را تجربه کرده و هنگام بازگشت به میادین دیگر هرگز به آن مدافع باصلابت و قدرتمند سابق تبدیل نشد.

برخی اخبار حاکی از آن بود که ساموئل اومتیتی قصد دارد با بازگشت به روزهای اوج در این باشگاه در تابستان سال بعد راهی تیم دیگری شود، اما نحوه استقبال هواداران از او در این باشگاه باعث شده که این مدافع تنومند به این انتقال فراتر از این توافق فعلی نگاه کند.

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد این مدافع فرانسوی هنگام ورود به لچه با استقبال شدید هواداران مواجه شده و حتی اشک ساموئل اومتیتی در آمده است. یکی از نزدیکان این بازیکن مدعی شد حالا دیگر اومتیتی باشگاه لچه را به عنوان سکوی پرشی برای انتقال به باشگاهی دیگر یا بازگشت به بارسلونا نمی بیند. حالا اومتیتی آماده حضوری طولانی مدت در لچه است و قصد دارد با بازگشت به روزهای اوج، کاری کند این تیم در سری آ برای فصول متوالی باقی بماند.

1740622

دیدگاه‌ها