کد خبر : 1841444 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:03 | 20.4K بازدید | 6 دیدگاه

واقعا از قضاوت فغانی کیف کردیم؛

نکونام: به سپاهان حتی یک موقعیت هم ندادیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پیروزی برابر سپاهان به تمجید از قضاوت علیرضا فغانی پرداخت.

نکونام: به سپاهان حتی یک موقعیت هم ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان که با گل آیاندا پاتوسی در وقت‌های اضافی برای قرمز پوشان اهوازی با سه امتیاز شیرین همراه شد، گفت: بازی تاکتیکی ای بود. خیلی با برنامه بازی کردیم. سپاهان را کامل می‌شناختیم. این تیم در سه مسابقه موفق به زدن 6 گل شده بود و موقعیت‌های زیادی هم خلق می‌کند، اما امروز حتی یک موقعیت هم به آنها ندادیم. توانستیم آنها را کنترل کنیم و حتی در ضدحملات اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم زودتر به گل برسیم.
او سپس به تمجید از حریف پرداخت و درباره  سپاهان گفت: واقعا تبریک می‌گویم به باشگاه سپاهان. یک تیم خوب و با پرستیژ را دیدیم. فوق العاده  قوی و خوب هستند. و امروز بازی تاکتیکی را دیدیم. دیدید ما کامل با برنامه بازی کردیم و برای تعویض هایمان هم برنامه  داشتیم با اینکه یکی دو یار نبودند و یکی دو یار هم تازه به ما اضافه شده‌اند کیفیت خودمان را نشان دادیم و شرایط خوبی را در زمین پیاده کردیم و بردیم. حتی اگر گل را زودتر یا دیرتر می زدیم برایمان فرقی نداشت و تیم ما امروز خیلی خوب و عالی بازی کرد و مستحق پیروزی بودیم. موقعیتی هم به تیم خوب و پرمهره سپاهان ندادیم.
او سپس به تمجید از هواداران دو تیم پرداخت و اضافه کرد: از هواداران دو تیم و به  خصوص هواداران خودمان تشکر می کنم که این همه راه آمدند و ما را تشویق کردند. جو بسیار خوب و قابل احترامی در ورزشگاه  بود. این سه امتیاز مبارک‌شان باشد و حالا ببینیم در بازی های آینده چه چیزی پیش می آید.
سوال اول از نکونام درباره استفاده  از کریستوفر کنت دروازه بان فصل گذشته سپاهان بود که موفق شد پس از سه مسابقه که مهاجمان سپاهان موفق به گلزنی شده بودند، مقابل آنها بایستد. او در واکنش به این سوال بیان کرد: شکل تیمی‌ ما که کار گروهی است. ما به نفر بستگی نداریم. کنت یکی از دروازه‌بان های خوب است و به  خاطر همین جذبش کردیم.ما در چهار بازی در سه مسابقه گل نخوردیم و این به خاطر عملکرد تیمی ما است و به ویژه دروازه بان ما. همه تیم ما با هم کار می کنیم، تلاش می کنیم و نتیجه می‌گیریم و خدایی ناکرده  اگر نتیجه نگیریم هم کنار هم هستیم.

1740647

سوال بعدی درباره  حضور تعویضی پاتوسی و گلزنی این بازیکن بود که فولادی ها در بازی قبلی هم اتفاق مشابهی را با گلزنی اشکان دژاگه تجربه کرده بودند. نکونام در واکنش به این سوال که آیا برنامه ای پشت این دو تعویض و به ویژه حضور پاتوسی بوده، بیان کرد:  صد در صد همینطوراست. متاسفانه دیر به تیم اضافه شدند و اگر زودتر می‌آمدند الان پر مهره تر و ایده آل تر بودیم. سعی می کنیم این ها را کم کم به تیم اضافه  کنیم و از وجودشان استفاده کنیم. واقعا داشتن نه فقط پاتوسی و دژاگه که همه بازیکنان ما خیلی خوب است و من واقعا خوشحالم که کنار من هستند و با هم کار می کنیم. از این نظر آدم خوشبختی هستم. اشکان و پاتوسی کیفیت خود را نشان دادند و در آینده بهتر و بیشتر خواهیم دید، چون این ها فوتبالیست هایی هستند که خیلی بیشتر از این ها می‌توانند به ما کمک کنند.
سوال بعدی از جواد نکونام درباره این بود که اگر مهدی تاج برای هدایت تیم ملی به او پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را بدهد، می‌پذیرد یا خیر که او در واکنش به این سوال بیان کرد: ببینید چیزی که برای ما مهم است و خودتان دید من هر وقت درباره این موضوع حرف می زنم درباره پیشرفتش صحبت می کنم. در هر زمینه‌ای. اگر فوتبال ما به جام جهانی برود، لیگ خوبی خواهیم داشت. بازیکنان تمام توانشان را می گذارند تا به جام جهانی بروند. من تمام تلاش و زحمتم را انجام می‌دهم. قطعا اگر قرار بر این باشد که دیده بشوم و مربی خوبی باشم، این اتفاق خواهد افتاد. من تمام تمرکزم روی باشگاه فولاد خوزستان، بازیکنان و تیمم است. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم و در آینده هر جایی باشم بهترین کارم را انجام خواهم داد. این یک واقعیت حرفه ای است.

ویدئو: 259020

نکونام در پایان صحبت‌هایش به قضاوت فغانی پرداخت و در این مورد گفت: واقعا آدم لذت می برد. واقعا آدم لذت می برد از قضاوت ایشان، برخوردها عالی، آوانتاژهای خوب، اصلا کیف می کند آدم همچین قضاوتی را می‌بیند. واقعا به ایشان خسته نباشید می گویم. آقای فغانی افتخار فوتبال ایران است و برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشیده است. امیدوارم فینال جام جهانی را قضاوت کند. جام ملت ها را قضاوت کند. چون واقعا لیاقتش را دارد. یک سری داورانمان هم هستند در لیگ که شرایط خوبی دارند. واقعا امروز قضاوتی دیدیم که لذت بردیم از فوتبال.

دیدگاه‌ها