کد خبر : 1841446 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:07 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

گولسیانی: اتمسفر آزادی از همیشه بهتر بود

مدافع پرسپولیس می‌گوید از اینکه هواداران خانم پرسپولیس مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کرده‌اند؛ خوشحال است.

گولسیانی: اتمسفر آزادی از همیشه بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی، مدافع ثابت پرسپولیس در این فصل بوده که در مجموع عملکرد خوبی داشته اما اشتباه او در پاس دادن در نیمه اول، بیرانوند را وادار به واکنش کرد.

مدافع گرجستانی سرخ‌ها در این خصوص گفت: ما باید روی یک‌سری از اشتباهاتمان در نقاط دفاعی‌مان کار کنیم. باید همه چیز را بهتر کنیم. تا الان حتی یک گل هم نخورده‌ایم و به این خاطر از دروازه‌بان و مدافعان‌مان ممنونم.

گولسیانی ضمن تشکر از یحیی گل‌محمدی در مورد اهداف پرسپولیس گفت: از مربی‌مان تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم خیلی خوب کار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم. ما اهداف و ماموریت بزرگی داریم تا قهرمان ایران بشویم.

مدافع سرخ‌ها درمورد اتمسفر استادیوم گفت: فضای استادیوم خارق‌العاده بود به ویژه وقتی که دیدم خانم‌ها آمدند خیلی خوشحال شدم چون لایقش هستند و فوتبال برای همه‌ است نه فقط برای مردان. من خوشحالم چون خانم‌ها خوشحال هستند که حق ورود به استادیوم را پیدا کرده‌اند. اتمسفر استادیوم آزادی از همیشه بهتر بود.

او در مورد عملکرد خودش گفت: من همیشه بیشترینِ تلاشم را می‌کنم اما فراموش نکنید که تازه شروع فصل است؛ پس همانطور که گفتم باید هربار و کم‌کم از لحاظ تکنیکی پیشرفت کنیم و هم بهتر بشویم. فکر می‌کنم در اواسط فصل به بهترین کیفیت خودمان می‌رسیم.

دیدگاه‌ها