کد خبر : 1841451 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:20 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیام فوفانا به لستر: من که رفتم ولی با من بد کردید

وسلی فوفانا که امروز رسما به چلسی پیوست از باشگاه سابقش لسترسیتی انتقاد و این باشگاه را به اظهارات خلاف‌ واقع و گمراه‌کننده متهم کرد.

پیام فوفانا به لستر: من که رفتم ولی با من بد کردید

به گزارش "ورزش سه"، پرونده انتقال وسلی فوفانا به چلسی امسال تابستان یکی از پر حرف و حدیث‌ترین پرونده‌های نقل و انتقالات تابستانی بود. این مدافع فرانسوی به صراحت از خواسته خود برای ترک لستر و پیوستن به چلسی صحبت می‌کرد ولی لستر به هیچ وجه حاضر به از دست دادن او نبود و این به ایجاد تنش در رابطه دو طرف منجر شد.

1740649

مدافع 21ساله فرانسوی امروز سرانجام به خواسته‌اش رسید و با امضای قراردادی هفت ساله رسما به چلسی پیوست. اما فوفانا همچنان از باشگاه سابقش عصبانی است و بلافاصله بعد از امضای قرارداد با چلسی به انتقاد از لسترسیتی پرداخت.

برندان راجز، سرمربی لستر، در تازه‌ترین اظهارات خود گفت که تنش‌های مربوط به انتقال فوفانا بر روی تیم او تاثیر منفی گذاشته و ثبات باشگاه را به هم زده است.

1740650

فوفانا امروز بعد از امضای قرارداد با چلسی به خبرنگاران گفت:" از مدیران لستر و از سرمربی‌اش ممنونم که همیشه از من حمایت کردند هر چند او در روزهای آخر تصمیم گرفته بود علنی از من انتقاد کند.

من در دوران نقل و انتقالات تصمیم گرفتم با وجود همه انتقادها و حتی اظهارات غلط و گمراه‌کننده که گهگاه شنیده می‌شد، صحبت نکنم. اظهارات نادرستی که بارها از طرف باشگاه سابق من ابراز شد. من البته شرایط را درک می‌کردم و از این ماجرا درس گرفتم. نمی‌خواهم به تصویر باشگاه لستر خدشه وارد شود و به همین خاطر بود که تصمیم گرفتم پاسخ ندهم و صبر کنم".

دیدگاه‌ها