کد خبر : 1841453 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:28 | 17.5K بازدید | 22 دیدگاه

اسماعیل‌نژاد: باید ضعف‌هایمان را برطرف کنیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که آنها برای موفقیت در مرحله بعد باید نقاط ضعفشان را برطرف کنند.

اسماعیل‌نژاد: باید ضعف‌هایمان را برطرف کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران امشب به مصاف هلند رفت و با ارائه یک نمایش دور از انتظار و بسیار بد در برابر حریف خود با نتیجه 3-1 شکست خورد تا فرصت صدر نشینی و برخورد با یک حریف ساده‌تر در مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست بدهیم.  

امین اسماعیل‌نژاد پس از مسابقه برابر هلند در رقابت‌های قهرمانی جهان و واگذاری نتیجه گفت: پیش‌بینی کرده بودیم که مسابقه سختی در پیش داریم و متاسفانه برنامه‌هایی که از پیش کادر فنی به ما گوشزد کرده بودند نتوانستیم به خوبی در زمین اجرا کنیم.

مسابقه را واگذار کردیم و باید ببینیم قرعه ما به کدام تیم می‌افتد و حریف بعدی ما چه تیمی است. باید امیدوار باشیم برای مرحله بعد که پیروز شویم و صعود کنیم.

اسماعیل‌نژاد در پایان در خصوص ست چهارم توضیح داد: در این ست 6 امتیاز جلو بودیم اما نتوانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و ست را واگذار کردیم. ضعف‌هایی وجود دارد که باید برای مسابقات بعدی برطرفشان کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان مغلوب هلند شد تا با دو برد به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

دیدگاه‌ها