کد خبر : 1841455 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:37 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیروانی: دیاباته؟ بگذارید از بردمان لذت ببریم

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس گل نخوردن پرسپولیس را یک حسن و اتفاق خوب می‌داند.

پیروانی: دیاباته؟ بگذارید از بردمان لذت ببریم

به گزارش" ورزش سه"، پیروانی پس از پیروزی سرخ‌ها مقابل صنعت نفت در ابتدا گفت: به هواداران، کسانی که در استادیوم بودند و کسانی که نتوانستند بیایند تبریک می‌گویم و امیدوارم اتفاقی بیفتد که همه به استاديوم‌ بیایند. دیدیم که بانوان آمدند، اتفاق بدی نیفتاد و همه از بازی لذت بردند. از پرسپوليس توقع برد و قهرمانی است و خداراشکر سال خوبی داریم و امیدوارم تداوم داشته باشد.

او در خصوص روند گل نخوردن پرسپولیس در لیگ امسال بیان کرد: یک ماشاالله بگویید! خداراشکر شرایط خوبی داریم و همین موضوع که گل نمی‌خوریم خودش یک حسن است.

پیروانی درباره حضور بانوان در استادیوم افزود: بسیاری از بانوان توقع دارند که بیایند و انشالله اتفاقی بیفتد که هرکسی نتوانسته بیاید، بتواند در استادیوم حضور یابد. آقایان و بانوان واقعا روز خوبی را رقم زدند و برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

مدیر پرسپولیس درباره شرایط تیم‌شان افزود: خداراشکر شرایط خوب است. اگر اتفاق خوبی می‌افتد مسئولین باشگاه و همه در حال زحمت  کشیدن هستند؛ ما تیم خوبی داریم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

پیروانی در پایان در خصوص اضافه شدن شیخ دیاباته به پرسپولیس گفت: اجازه دهید از بردمان لذت ببریم تا بعد ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها