کد خبر : 1841458 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:41 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

ناامیدی، حسرت و غصه روی سکوهای یادگار؛

استقبال تی‌تی ها از بردیف بی‌جواب ماند (عکس)

تراکتور در دیدار خانگی که سه امتیاز آن را نیاز داشت به نتیجه مساوی بسنده کرد تا هوادارانش ناامیدانه ورزشگاه را ترک کنند.

استقبال تی‌تی ها از بردیف بی‌جواب ماند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران تراکتور بعد از پایان فصلی که می رفت به فاجعه منجر شود، امید زیادی به تیمی دارند که با هدایت قربان بردیف و چهره های جدید، به دنبال بازگشت به جمع مدعیان است؛ سرخ پوشان اما طی چهار هفته اخیر نتایجی گرفته اند که به هیچ عنوان راضی کننده نیست. آنها امروز مقابل میهمان خود متوقف شدند تا با دو امتیاز و رتبه پانزدهم راهی هفته پنجم شوند.

در روزی که تی تی ها برای اولین بار در فصل جدید موفق به حضور در ورزشگاه شده بودند، همه چیز برای کسب اولین برد با سرمربی جدید آماده بود ولی شاگردان بردیف جز دو سه شوت خارج از چارچوب، موفق به ایجاد موقعیت های زیادی روی دروازه حریف نشدند تا هواداران خود را با ناامیدی راهی خانه های خود کنند.

سرمربی ترکمن-روس تراکتور با استقبال گرمی از سوی تماشاگران تیمش در شروع بازی امروز مقابل هوادار مواجه شد. او که خیلی دوست داشت پاسخ این استقبال را با یک برد شیرین بدهد، 90 دقیقه لب خط حرص و جوش خورد اما افکار او و حتی تغییراتی که در نیمه دوم انجام داد، کارساز نبود و حاصل کار یک مساوی صفر-صفر بود.

هواداران تراکتور که برای برپایی جشن برد در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرده بودند، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان، با ناامیدی روی سکوها، غصه شرایط فعلی تیم خود را می خوردند؛ تیمی که زمانی جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه بود ولی طی این چند وقت اخیر برای پیدا کردن رتبه آن باید سراغ یک سوم پایانی جدول را بگیریم.

1740670
1740671
1740673

دیدگاه‌ها