کد خبر : 1841465 | 09 شهریور 1401 ساعت 22:56 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

وقت کشی، طبیعت فوتبال است!

رحمتی: به مجموعه مس تبریک می‌گویم

مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

رحمتی: به مجموعه مس تبریک می‌گویم

به گزارش "ورزش سه"، رحمتی پس از تساوی بدون گل تیمش در رفسنجان در آغاز مصاحبه صبحت‌هایش را اینگونه مطرح کرد: به تیم مس هم به دلیل میزبانی عالی و هم به تیم خوبشان تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و ما مس را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم با حضور شیمبا و منشا حربه آن‌ها در خط حمله ارسال‌های بلند خواهد بود. به همین دلیل شرایطی را ایجاد کردیم که اگر به آن‌ها موقعیت ارسال دادیم بتوانیم ضربات سر اول در خط دفاع را بزنیم. همچنین به بچه‌های خودمان تبریک می‌گویم که با تمام وجود تلاش کردند و با دفاع جانانه خودشان توانستند امتیاز بگیرند. البته از تیم خودم راضی نیستم و باید بهتر از این باشیم. ما هر موقع تعداد پاس‌های متوالیمان به عدد ۷ یا ۸ رسید توانستیم روی دروازه مس خلق موقعیت کنیم اما باید با تلاش بیشتر این اتفاق را بیشتر از این رقم بزنیم. در پایان به آقای ربیعی هم به دلیل ساختن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم.

او درباره این سوال که تیمش در دقایق پایانی وقت کشی می‌کرد، این چنین پاسخ داد: شما می‌توانید هزینه دو تیم را با یکدیگر مقایسه کنید و این را هم در نظر داشته باشید که بازیکنان مس ۳ فصل متوالی است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند و شناخت خیلی خوبی از یکدیگر دارند. البته در مورد وقت کشی با شما موافق نیستم. اگر فوتبال بازی کرده باشید این مسئله را درک می‌کنید که یک مدافع وسط در طول ۹۰ دقیقه پس از بارها پرش، تنه به تنه شدن و اتفاقات دیگر ممکن است آسیب ببیند. ما وقت‌های تلف شده بازی با پرسپولیس را نشان دادیم که این زمان ۱۴ دقیقه بود اما داور فقط ۶ دقیقه زمان تلف شده گرفت. در اکثر صحنه‌ها هم پزشکان ما وارد زمین نشدند و بازیکنان خودشان به بازی ادامه دادند. به جز صحنه مصدومیت پورحمیدی فکر نمی‌کنم در صحنه دیگری پزشکان ما وارد زمین شده باشند.

1740677

او در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که از روی سکوها در دقایق پایانی به بازیکنان شما گفته می‌شد وقت را تلف کنید، گفت: 
این طبیعت فوتبال است، فشار بازی در دقایق پایانی زیاد بود و طبیعتا این اتفاق برای مربی ممکن است رخ دهد. شرایط سنگین آب و هوایی کرمان باعث شد بازیکنان من نتوانند روز خوب خودشان را داشته باشند اما اگر ما قصد وقت کشی داشتیم هرگز از عقب زمین بازیسازی نمی‌کردیم.

دیدگاه‌ها