کد خبر : 1841468 | 09 شهریور 1401 ساعت 23:00 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقاط ضعف و قوت سپاهان را پوشش دادیم؛

عبدالله‌زاده: برای پیروزی در این بازی جانانه جنگیدیم

احمد عبدالله‌زاده می‌گوید بازیکنان فولاد با فداکاری و جنگندگی موفق به کسب سه امتیاز دیدار با سپاهان شدند.

عبدالله‌زاده: برای پیروزی در این بازی جانانه جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد عبدالله‌زاده پس از پیروزی ۱-۰ فولاد برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی جان‌‌داری بود و هر دو تیم بازی را خوب شروع کردند و به دنبال سه امتیاز بودند.

او ادامه داد: این دیدار برای ما بسیار مهم بود و در طول هفته بچه ها زحمت کشیدند و توانستیم نقاط ضعف و قوت سپاهان را به خوبی پوشش بدهیم. خدا را شکر در دقایق آخر توانستیم ضربه را بزنیم و سه امتیاز را تقدیم هواداران کنیم.

عبدالله‌زاده با اشاره به حضور هواداران فولاد در استادیوم گفت: جا دارد از هواداران تشکر کنیم که از اهواز و آن هوای شرجی به اینجا آمدند. دست‌شان را می‌بوسیم و خدا را شکر توانستیم خوشحال‌شان کنیم. این برد را به تمام هواداران در اهواز تقدیم می‌کنم و به تمام بازیکنان هم خسته‌ نباشید می‌گویم که جانانه جنگیدند و فداکاری کردند تا بتوانیم سه امتیاز را به مردم خوزستان تقدیم کنیم.

عبدالله‌زاده درباره شرایط سپاهان به عنوان یکی از جدی‌ترین رقبای فولاد در این فصل گفت: سپاهان در این چندین سال بازیکنان باکیفیت و خوبی جذب می‌کند و امسال هم با بازیکنان خارجی و ایرانی، تیم قدرتمند و جان‌داری هستند اما ما هم تیم دست و پا بسته ای نبودیم و بچه ها همه زحمت کشیدند و جنگیدیم؛ در نهایت توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها