کد خبر : 1841471 | 09 شهریور 1401 ساعت 23:07 | 31.4K بازدید | 10 دیدگاه

کلید پیروزی بر ایران از نظر ستاره هلند

دریافت کننده قدرتی تیم ملی هلند دفاع عالی این تیم را کلید پیروزی بر ایران می‌داند.

کلید پیروزی بر ایران از نظر ستاره هلند

به گزارش "ورزش سه"، تیس ترهورس، دریافت کننده قدرتی هلند پس از پیروزی تیمش مقابل ملی‌پوشان والیبال ایران در ابتدا گفت: بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم. در این مسابقه با سرویس های خوب و دفاع های عالی، ایران را تحت فشار گذاشتیم و موفق شدیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره ست چهارم این دیدار افزود: در ابتدای این ست و با توجه به برتری دو بر یک هلند در ست شماری، تیم ملی والیبال ایران تمام ظرفیت خود در سرویس را به شکل خوبی به کار گرفت و توانست تیم برتر میدان باشد. اما در ادامه ما این روند را معکوس کردیم و در سرویس و دفاع به ایران فشار آوردیم. همچنین توپ های بیشتری را در دفاع لمس کردیم و این موجب شد امتیازهای پیاپی زیادی کسب کنیم تا برنده این ست و این دیدار باشیم.

بازیکن شماره چهار هلند در خصوص شناختش از تیم ایران بیان کرد: از تیم ایران قبل از این مسابقات و از لیگ ملت‌ها شناخت خوبی داشتیم. از این موضوع به خوبی آگاه بودیم که تیم ملی والیبال ایران تیمی بسیار قدرتمند و با کیفیت است. شاهد این موضوع بودید که هر دو تیم به سختی تا پایان دیدار برای کسب پیروزی مبارزه کردند و در نهایت هلند با کمی شانس به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها