کد خبر : 1841476 | 09 شهریور 1401 ساعت 23:31 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

انصاری: بازی سپاهان گذشت و قطعا جشن نمی‌گیریم

کاپیتان فولاد معتقد است از این پس تیم‌ها با قدرت بیشتری مقابل فولاد صف‌آرایی خواهند کرد.

انصاری: بازی سپاهان گذشت و قطعا جشن نمی‌گیریم

به گزارش"ورزش سه"، ساسان انصاری پس از پیروزی فولاد برابر سپاهان در ابتدا درباره شرایط این بازی گفت: بازی بسیار سنگین و تاکتیکی برای هر دو تیم بود. ما می‌دانستیم در اصفهان مقابل سپاهان پر مهره قرار خواهیم گرفت؛ این تیم چهار بازیکن خارجی با کیفیت و گران قیمت دارد. سپاهان بازیکنان ایرانی و ساختار بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین تیم‌های ایران است.

انصاری ادامه داد: می‌دانستیم در اصفهان مقابل این تیم باید چطور بازی کنیم، کادر فنی ما بسیار خوب این تیم را برای ما آنالیز کرده بود و مو به مو به ما گفته بودند که از دقیقه یک تا دقیقه ۱۰۰ چطور باید بازی کنیم و برای تمام دقایق برنامه داشتیم. خداراشکر توانستیم بازی را به آن صورتی که می‌خواستیم مدیریت کنیم و به سمتی ببریم که ۳ امتیاز را بگیریم.

کاپیتان فولاد در خصوص شرایط تیمی‌شان در هفته‌های اخیر بیان کرد: در این چهار هفته‌ای که بازی کردیم؛ در هفته اول مقابل نفت آبادان کاملا حق ما ۳ امتیاز بود و ۷۰ درصد مالکیت توپ را داشتیم اما هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد. ما در تهران مقابل ۶۰ هزار نفر هوادار پرسپولیسی، مالک زمین و میدان بودیم و بسیار خوب بازی کردیم. هفته قبل با تراکتور خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم ۳ گل بزنیم و بازی را ببریم. بازی مقابل سپاهان در اصفهان قطعا بازی راحتی نیست. امروز سپاهان مهره‌های زیاد و کادر فنی باکیفیتی دارد اما موقعیت زیادی به آنها ندادیم و این به شرح وظایفی برمی‌گردد که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بود و من هم یک نفر از آن ۱۱ یا ۳۰ بازیکن تیم هستم. همه دوندگی داشتیم، تلاش کردیم و فقط کار یک نفر نبود.

انصاری ادامه داد: شما دیدید ۱۱ نفر در زمین همه با هم می‌دویدیم و حتی بازیکنان تعویضی که به زمین آمدند دوندگی زیادی داشتند. ما یک تیم هستیم و یکی از نقاط قوت اصلی فولاد در این سال‌ها تیم بودنش است و از این بابت خوشحالیم اما مسئله بسیار مهمی که وجود دارد این است که من فکر می‌کنم ما حق داریم فقط همین امشب به این بازی فکر کنیم و خوشحال باشیم. قطعا جشن نمی‌گیریم، این بازی یک بازی ۳ امتیازی بود که گذشت و تمام بچه‌ها و کل تیم می‌دانند که ما در یک ماراتن هستیم و الان هفته چهارم این ماراتن است، اگر بخواهیم الان جشن بگیریم و خوشحال باشیم قطعا شرایط‌ سخت می‌شود.

بازیکن فولاد درباره شرایط بازی‌های بعدی تیم‌ افزود: از این به بعد شاید تیم‌ها پرقدرت‌تر و محکم‌تر از قبل مقابل فولاد حضور پیدا کنند چون می‌دانند ما یک تیم قدرتمند هستیم. همه بچه‌ها به این موضوع آگاه هستند که باید از فردا برای بازی بعدی تلاش کنیم و اگر بخواهیم لحظه‌ای غفلت کنیم قطعا ضرر خواهیم کرد. از فردا برای بازی بعدی تلاش می‌کنیم و بازی مقابل سپاهان را فراموش می‌کنیم. تمام بچه‌ها می‌دانند که امشب باید خوشحال باشند اما این بازی را فراموش کنند.

دیدگاه‌ها