کد خبر : 1841488 | 10 شهریور 1401 ساعت 00:29 | 34.9K بازدید | 6 دیدگاه

نیمار در اوج؛ ستاره برزیلی امان نمی‌دهد (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در حال سپری کردن بهترین روزهای خود در ترکیب این باشگاه است.

نیمار در اوج؛ ستاره برزیلی امان نمی‌دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شایعات اختلاف با کیلیان امباپه و البته عدم تاثیرگذاری در بازی های بزرگ پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان در سال های اخیر، باعث شده بود در ابتدای فصل تابستان اخباری در مورد احتمال جدایی نیمار از این باشگاه منتشر شود. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا این بازیکن زیر نظر کریستوف گالتیه روزهای فوق العاده‌ای را سپری می کند. پاری سن ژرمن در نیمه اول دیدار برابر تولوز با برتری 0-1 راهی رختکن شد و تک گل این تیم را نیمار با ضربه ای دقیق وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه 38 این دیدار بود که پاس زمینی و عمقی لیونل مسی به نیمار رسید و این ستاره برزیلی بعد از لمس توپ و با ورود به محوطه جریمه، با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول پاری سن ژرمن در این دیدار را به ثمر برساند.

بدین ترتیب این بازیکن تکنیکی در هفته پنچم لیگ یک فرانسه موفق به زدن هفت گل و ارسال شش پاس گل شده و البته فرصت دارد تا در نیمه دوم دیدار برابر تولوز، این رکورد را بهبود بخشد. نیمار در اولین فصل حضورش در پاری سن ژرمن رکورد 28 گل در 30 مسابقه را به ثبت رسانده بود و در صورت ادامه این روند در فصل جاری، می تواند بهترین فصل حضور خود در این باشگاه را رقم بزند.
1740746

1740747

دیدگاه‌ها