کد خبر : 1841489 | 10 شهریور 1401 ساعت 00:35 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

قدرت‌نمایی مهاجم جدید نیوکسل؛ ایساک با توپ پر آمده

الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی، که در روزهای اخیر از سوسیداد به نیوکسل پیوست موفق شد در اولین بازی خود با پیراهن این تیم مقابل لیورپول گلزنی کند.

قدرت‌نمایی مهاجم جدید نیوکسل؛ ایساک با توپ پر آمده

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر ایساک هفت روز پیش با قراردادی 70 میلیون یورویی از رئال سوسیداد به نیوکسل پیوست. باشگاه انگلیسی امیدوار بود او را از بازی خود در هفته سوم لیگ برتر مقابل ولورهمپتون به میدان بفرستد اما ایساک آن بازی را از روی سکوهای ورزشگاه تماشا کرد تا در بازی امشب مقابل لیورپول در آنفیلد اولین بار پیراهن راه‌راه نیوکسل را به تن کند.

مهاجم ملی‌پوش سوئدی که نیوکسلی‌ها انتظار بالایی از او دارند در بازی مقابل لیورپول به عنوان تک‌مهاجم به میدان فرستاده شد.

در دقیقه 38 مسابقه نیوکسل و لیورپول که در ورزشگاه خانگی قرمزپوشان برگزار می‌شد اشتباه کاپیتان لیورپول، جردن هندرسون، فرصت را برای ایساک فراهم کرد تا او اولین گل خود برای تیم جدیدش را در یک بازی مهم به ثمر برساند.

1740749

وقتی هندرسون توپ را از دست داد شان لانگ‌استف، هافبک انگلیسی نیوکسل، با سماجت توپ را تصاحب کرد و متوجه شد هیچکس از مدافعین لیورپول با ایساک یارگیری نکرده است. پاس لانگ‌استف مهاجم سوئدی را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا او توپ را از آلیسون عبور دهد و اولین گل خود با پیراهن نیوکسل را به ثمر برساند. بازی در نیمه اول با همین گل با نتیجه 1-0 به نفع نیوکسل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها