کد خبر : 1841503 | 10 شهریور 1401 ساعت 02:05 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: حاضرم زشت بازی کنیم و ببریم!

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، مدعی شد فعلا کسب نتیجه برایش اهمیت بیشتری دارد.

آلگری: حاضرم زشت بازی کنیم و ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که چندان نمایش خوب و زیبایی ارائه نداد، با دو گل از سد اسپتزیا گذشت و خود را به بالای جدول سری آ نزدیک کرد. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس تاکید کرد فعلا بازیکنان تیمش باید هماهنگی بیشتری پیدا کنند و کسب پیروزی برای آنها مهم ترین هدف است.

مکس آلگری گفت: "باید همدیگر را بهتر بشناسیم و فقط با بازی کردن به این هدف دست پیدا می کنید. خط هافبک هنگام باز پس گیری توپ واقعا خوب و با انرژی عمل کرد و سخت جنگید. با حضور پل پوگبا و بازگشت آنخل دی ماریا از مصدومیت، گزینه هایی من بیشتر می شوند. یوونتوس تیمی است که در دو سال اخیر فاتح اسکودتو نشده و ما فصل قبل هیچ جامی کسب نکردیم، بنابراین این بازیکنان در طول مسابقه به حمایت و کمک نیاز دارند.

1712770

من همیشه می گویم و از گفتن این حرف شرم ندارم، فوتبال جذابی که برنده نمی شود را دوست ندارم و ما باید بیشتر از زیبایی، روی کارآمد بودن تیم تمرکز کنیم. من ترجیح می‌دهم زشت بازی کنیم و برنده شویم، تا اینکه زیبا بازی کنیم و شکست بخوریم. نکته مهم در این مرحله از فصل این است که نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. ما هنوز در حال شناختن یکدیگر هستیم و این آسان نیست، اما باید در کنترل بازی پیشرفت کنیم.

گلزنی دوشان ولاهوویچ؟ جدا از گل فوق‌العاده این بازیکن، فکر می‌کردم این یکی از بهترین نمایش های ولاهوویچ بود. او در نحوه دریافت توپ پیشرفت کرده و همچنان در کنترل و همکاری با هم تیمی‌هایش بهتر شده، اما باید به این روند پیشرفت ادامه دهد. دوشان غریزه گلزنی را دارد، بنابراین ما باید روی سایر جنبه های بازی این بازیکن کار کنیم تا تبدیل به مهاجمی کامل تر شود.

جذب لئاندرو پاردس؟ او کیفیت و تکنیک بیشتری به تیم اضافه کرده و با حضور پاردس، مانوئل لوکاتلی مسئولیت کمتری در خط هافبک به عهده خواهد داشت."

دیدگاه‌ها