کد خبر : 1841511 | 10 شهریور 1401 ساعت 09:37 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

گالتیه: پیروزی در هیچ دیداری آسان نیست

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید کسب سه امتیاز بازی برابر تولوز برای این تیم اهمیت بسیاری داشت.

گالتیه: پیروزی در هیچ دیداری آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ فرانسه به مصاف تولوز رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها در ابتدای هفته جاری در حالی که با یک گل از موناکو عقب افتاده بودند، موفق شدند در دقیقه 70 و روی پنالتی نیمار بازی را به تساوی بکشانند و تنها یک امتیاز از این دیدار به دست آوردند. همین باعث شده بود که پیروزی در این بازی برای این تیم از اهمیت خاصی برخوردار باشد. 
گالتیه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود، خصوصا که سه روز قبل سه امتیاز در خانه از دست داده بودیم. دیدارها فشرده هستند و با سرعت بالا و فاصله کم برگزار می‌شوند. ما می‌دانستیم که این بازی دشوار است چون تولوز تیم خوبی است. آنها سازماندهی خوبی داشتند اما ما هم خیلی خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی در زمین ایجاد کردیم.»

1727693
سرمربی پاری سن ژرمن درباره عملکرد خط حمله تیمش در این بازی اظهار داشت:« لیونل مسی دو پاس گل داد، نیمار صد و نهمین گلش را به ثمر رساند و کیلیان امباپه هم گل زد. ما موقعیت‌های خوب بسیاری داشتیم. در اوایل بازی مشکلاتی از نظر دفاعی داشتیم اما پس از آن کنترل کار را خیلی خوب در دست گرفتیم.»
او با اشاره به تصمیمش برای تعویض مسی و نیمار اضافه کرد:« ما 0-2 جلو بودیم و نیاز داشتیم که به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم چون تعداد بازی‌هایی که در پیش داریم بسیار زیاد است. این باعث می‌شود که تیم به مشکل بخورد. من سیستم را تغییر دادم و کمی زمان می‌برد که همه به آن عادت کنند اما ما بسیار بهتر بودیم و کنترل بازی را در دست داشتیم. این پیروزی مهمی بود. کسب پیروزی در هیچ دیداری آسان نیست. بازیکنان به سختی تلاش کردند و من به آنها تبریک می‌گویم.»

دیدگاه‌ها