کد خبر : 1841513 | 10 شهریور 1401 ساعت 10:24 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

چه کسی به طرف بَدَل کلوپ بطری پرت کرد؟

دیدار دو تیم لیورپول و نیوکسل با درگیری شدید بین نیمکت دو تیم در پایان بازی همراه بود.

چه کسی به طرف بَدَل کلوپ بطری پرت کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
این پیروزی در حالی به دست آمد که نیوکسل در اکثر دقایق بازی از حریف پیش بود اما در نهایت روبرتو فیرمینو توانست بازی را به تساوی بکشد و در دقیقه 98 بازی، این کاروالیو بود که در کمال ناباوری گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. 
این گل و تبدیل شدن سه امتیاز به یک امتیاز و سپس شکست در جریان این بازی به شدت برای کادر فنی نیوکسل گران تمام شد و همین باعث شد که مربیان دو تیم در کنار زمین با یکدیگر درگیر شوند. 
تصاویر منتشر شده نشان می‌داد که دو طرف در حال بحث و جدل با یکدیگر بودند که یکی از حاضران روی نیمکت نیوکسل ناگهان یک بطری را به سمت آندریاس کورنمایر، مربی بدنسازی لیورپول، پرتاب کرد. 

1740793
این اتفاق باعث شد که کادر فنی لیورپول بیش از پیش خشمگین شود اما در نهایت این قائله نیز با دخالت تیم داوری و حاضران در کنار زمین به آرامش رسید. 
هنوز مشخص نیست که چه فردی از روی نیمکت نیوکسل اقدام به پرتاب بطری به سمت مربیان تیم حریف کرده است و یا قرار بود این بطری به چه کسی برخورد کند اما به نظر می‌رسد که این بطری به کسی برخورد نکرد، در غیر این صورت شاید درگیری به حدی می‌رسید که کنترل آن از دست مسئولان برگزاری مسابقه خارج می‌شد. 
دو باشگاه هیچ واکنشی به این اتفاقات نشان نداده‌اند اما یورگن کلوپ و ادی هاو پس از پایان بازی دست دادند و یکدیگر را در آغوش کشیدند تا مشخص شود که مشکلی بین آنها وجود ندارد.

دیدگاه‌ها