کد خبر : 1841526 | 10 شهریور 1401 ساعت 11:20 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

نگاه اسکوچیچ نباید معطوف به تیم های بزرگ باشد

حقیقی: دوری از هواداران روح فوتبال را کشته است

دروازه بان نساجی که اولین کلین شیت خود در این فصل را در دیدار با پیکان ثبت کرد، می گوید تصمیمات داوری روی نتایج این تیم اثرگذار بوده است.

حقیقی: دوری از هواداران روح فوتبال را کشته است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی که کاپیتان نساجی در دیدار با پیکان بود، امیدوار است در ادامه راه مسائل داوری کمتر این تیم را اذیت کند.

این دروازه بان با تجربه همچنین امیدوار است در دیدار هفته پنجم از حضور تماشاگران استفاده کنند و سه امتیاز را بگیرند.

گفت و گوی حقیقی با خبرنگار ما را در زیر بخوانید:

قضاوت داور در روند بازی تاثیر گذاشت 
بازی با پیکان خوب بود. البته من نمی‌خواهم در بحث داوری ورود کنم ولی داور ۳,۴ بار تصمیم خود مبنی بر پنالتی بودن یا نبودن را تغییر داد. حالا نمی‌دانم کار او درست یا اشتباه بود. ولی روی روند کلی بازی تاثیر گذاشت. ما نتوانستیم فوتبالی که باید را ارائه بدهیم. تا ۲۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و نتیجه بدی نبود. نه در این بازی بلکه برای تمام بازی ها ما برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم، ولی فوتبال است و از این حوادث در آن رخ می دهد. شما نمی توانید از قبل چیزی را پیش بینی کنید.

همه در کلین شیت سهیم هستند 
اولین کلین شیتم در این فصل بود ولی این مختص علیرضا حقیقی نبود بلکه برای کل تیم بود. همانطور که در گلزنی من هم سهیم هستم در کلین شیت هم تمام بچه ها نقش داشتند.

پیکان موقعیت آنچنانی نداشت 
مسلما هر مربی دوست دارد عملکرد تیم خودش را ببیند. آنها موقعیت آنچنانی نداشتند. یک موقعیت در دقیقه آخر داشتند که من هم با نوک انگشتم گرفتم که به تیر خورد و خدا را شکر توپ وارد دروازه نشد.

کاپیتانی نساجی افتخار من است
کاپیتانی در تیم ما مسئله زیاد مهمی نیست. جلوتر از من خیلی ها هستند. مسعود شجاعی و حامد شیری کاپیتان های اول و دوم این تیم هستند بعد از آنها اکبر صادقی و کریم اسلامی و شاید بچه های دیگر که الان حضور ذهن ندارم، کاپیتان هستند. ولی تصمیم گرفتند در این بازی من کاپیتان باشم. برای من هم کاپیتانی تیم نساجی افتخار است. کاپیتانی مسئله خیلی بزرگی در تیم ما نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

امیدوارم حضور اسکوچیچ تداوم داشته باشد 
من فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی باید بازی های بیشتری را از تیم‌هایی مثل نساجی پیکان و تیم‌های دیگر ببیند نه اینکه توجهشان معطوف به استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد باشد. امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد. این به بازیکنان انگیزه می‌دهد که خودشان را به مربی تیم ملی ثابت کنند.
1727881
از هوادارانمان دور هستیم و این روح فوتبال را کشت 
اگر قرار است همه بازی ها را با تماشاگر برگزار کنند، این کار را انجام بدهند یا اینکه کلا بدون تماشاگر باشد. ولی اینکه بخواهند چند تیم را محروم کنند، درست نیست‌. خیلی وقت است که از هوادارانمان دور هستیم و این روح فوتبال را کشت. دست به دست هم بدهیم حضور تماشاگران تکرار شود و ادامه دار باشد. من فکر می‌کنم شرایط ورزشگاه دستگردی برای حضور تماشاگران مناسب بود. امیدوارم از بازی های بعد این اتفاق نیفتد.

دعوا و شبهه ها کم می شود اگر...
من هیچ وقت در مورد مسائل داوری صحبت نمی کنم و بعد از بازی هم سرمربی و سرپرست و مدیرعامل به کرات صحبت کردند و از زاویه درست می‌گویند چون این مسائل کارشناسی شده است. الان می توان راحت در مورد داوری صحبت کرد. ما در سه بازی گذشته واقعا از داوری لطمه خوردیم. برابر سپاهان، ملوان اشتباهات داوری رخ داد و مقابل مس هم پنالتی ما گرفته نشد. در دیدار با پیکان هم گفتند پنالتی بوده ولی داور نگرفت. امیدوارم که عمدی نباشد ولی VAR خیلی کمک می‌کند که این شبهه ها و دعوا ها کم شود. امیدوارم  حالا که آقای تاج رئیس فدراسیون شده همه دست به دست هم بدهند تا این تکنولوژی زودتر وارد ایران شود و این مسائل دیگر برای تیم های باشگاهی به وجود نیاید.

امیدوارم بازی بعد بدون اشتباهات داوری باشد
ما بازی آسان در لیگ نداریم. همه تیم ها می خواهند امتیاز بگیرند و خودشان را به بالای جدول برسانند. در بازی بعد ما میزبان هستیم و بیشتر از وجود تماشاگران استفاده می کنیم. بازی سختی است، امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بدون اشتباه داوری برای هر دو تیم بتوانیم سه امتیاز بازی با مس کرمان را بگیریم‌.

دیدگاه‌ها