کد خبر : 1841536 | 10 شهریور 1401 ساعت 11:51 | 13.7K بازدید | 8 دیدگاه

دوپینگ فولادی‌ها در راه کسب پیروزی هفته(عکس)

هواداران فولاد خوزستان که در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده بودند فضای عجیبی را تجربه کردند.

دوپینگ فولادی‌ها در راه کسب پیروزی هفته(عکس)

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال فولاد درحالی موفق شد شب گذشته سپاهان مدعی را با یک گل از پیش رو بردارد که در تمام دقایق بازی از سوی هواداران قرمزپوش پشت نیمکت‌ خودی تشویق می‌شد.
از ساعتی پیش از شروع مسابقه، حدود دویست هوادار فولاد که مطابق با ادعای سرپرست این تیم با هزینه شخصی خود را به ورزشگاه رسانده بودند، بازیکنان و کادر فولاد را تشویق می کردند و این حمایت تا دقایقی بعد از سوت پایان هم ادامه داشت.
تماشاگرانی که بعد از گل دقیقه 92 پاتوسی سر از پا نمی‌شناختند و سکوت مرگبار سکوهای زرد فولادشهر را با هلهله کرکننده خودشان شکسته بودند، پس از اینکه علیرضا فغانی در سوت خودش دمید، به شدت تیم‌شان را تشویق کردند و البته با پاسخ گرم بازیکنان و کادر فولاد به ابراز احساسات‌شان مواجه شدند.
شاید تلخ‌ترین اتفاق بازی شب گذشته به لحظاتی برمی‌گشت که یکی از هواداران فولاد که به بیماری قند مبتلا بود، پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی‌بخش تیمش دچار حمله شد و برای دقایق زیادی فضای کنار زمین را ملتهب و نگران کرده بود. درحالی که دوستان و سایر هم‌شهری‌هایش به شدت نگران وضعیت او بودند، در نهایت با امداد نیروهای اورژانس مستقر در ورزشگاه و البته پزشک فولاد، این اتفاق ناگوار ختم به خیر شد تا شب رویایی  هواداران فولاد در اصفهان خراب نشود.

1740841

دیدگاه‌ها