کد خبر : 1841544 | 10 شهریور 1401 ساعت 12:30 | 10.9K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ: باید با اتلاف وقت نیوکسل برخورد کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد بازیکنان نیوکسل و تلاش آنها برای حفظ نتیجه برابر این تیم ناراضی است.

کلوپ: باید با اتلاف وقت نیوکسل برخورد کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که نیوکسل در اکثر دقایق بازی از حریف پیش بود اما روبرتو فیرمینو توانست گل مساوی تیمش را به ثمر برساند و کاروالیو نیز در دقیقه 98 گل پیروزی‌بخش لیورپول را وارد دروازه حریف کرد تا این تیم به شکلی ناباورانه به پیروزی برسد.
کلوپ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« خیلی خوشحالم که همه بازی امشب را دیدند، قبول شکست در این بازی دشوار بود. این بازی بسیار دشوار بود، نیوکسل تمام تلاشش را کرد تا راه نفوذ ما را سد کند. آنها در انتهای بازی نتوانستند فشاری که در تمامی دقایق وارد کرده بودند، حفظ کنند و من فکر می‌کنم که می‌شد این را به خوبی در بازی آنها دید اما آنها در آستانه کسب سه امتیاز این بازی بودند.»
او در باره اتلاف وقت بازیکنان حریف اظهار داشت:« البته که همه دوست دارند یک بازی خوب ببینند و وقتی بازی تا این حد متوقف می‌شود، برای هیچکس خوشایند نیست. داور باید خیلی زودتر از کارت زردش استفاده می‌کرد تا از این اتفاق جلوگیری کند. شاید یک بار اتلاف وقت مشکلی نداشته باشد اما وقتی برای دومین بار این کار را انجام می‌دهید باید به عواقبش فکر کنید.»
این سرمربی آلمانی با اعتراض به روندی که نیوکسل در این بازی در پیش گرفته بود اضافه کرد:« وقتی من بازیکن بودم، ضربه زدن به توپ و دور کردن آن روی یک صحنه ضربه آزاد کارت زردی از سوی داور به همراه داشت. نمی‌دانم این قانون چه زمانی برداشته شد اما چنین چیزی امشب رخ نداد چون آنها بارها و بارها اقدام به اتلاف وقت کردند. کارهای زیادی می‌توان انجام داد اما من نمی‌دانم که آیا امشب این کارها از قصد بود یا این که بازیکنان به زمین می‌افتادند چون مصدوم بودند، من واقعا نمی‌دانم.»

دیدگاه‌ها