کد خبر : 1841568 | 10 شهریور 1401 ساعت 14:51 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

قصد استعفا داشتیم اما ماجدی نگذاشت؛

مدیرروستا: فکر نمی‌کنم دیگر در کمیته فنی باشم

اصغر مدیرروستا می‌گوید با انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، فعالیت کمیته فنی نیز به پایان خواهد رسید.

مدیرروستا: فکر نمی‌کنم دیگر در کمیته فنی باشم

به گزارش ورزش سه، اصغر مدیرروستا در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی است و این یک افتخار برای کشور ما محسوب می‌شود تا فوتبالیست ها و پیشکسوتان جشنی را دور هم داشته باشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت کمیته فنی پس از حضور مهدی تاج گفت: فکر می‌کنم همه چیز تغییر کرده باشد و فکر نمی‌کنم ما کمیته فنی باشیم.

مدیرروستا در واکنش به صحبت های قاسمپور مبنی بر برقرار بودن کمیته فنی عنوان کرد: من در جریان نیستم و چیزی به من نگفته‌اند.

او در پاسخ به اینکه آیا اعضای کمیته فنی خودشان استعفا داده‌اند گفت: ما همان زمان قرار بر این داشتیم که استعفایی را به صورت دسته جمعی تقدیم کنیم ولی به خاطر وضعیت فوتبال و تیم ملی و جو ناآرام فدراسیون، به درخواست آقای ماجدی این اتفاق رخ نداد و از آن به بعد هم جلسه ای نداشتیم.

او درباره اینکه کمیته فنی فقط حق مشورتی دارد نه حق انتخاب گفت: اینکه بحث مشورتی است درست است و حق انتخاب به هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون برمی‌گردد اما هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون باید در نظر بگیرند که اگر اعضای فنی در کمیته حضور دارند، باید نظرات آنها قابل اجرا باشد.

مدیرروستا در پایان درباره شرایط همکاری با فدراسیون جدید گفت: بعد از آن مسائل هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده و فکر نمی‌کنم ادامه همکاری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها