کد خبر : 1841577 | 10 شهریور 1401 ساعت 15:23 | 358.2K بازدید | 129 دیدگاه

یاغی جدید از فرانسه در مسیر تهران

رسمی؛ شیخ دیاباته پرسپوليسی شد

پرسپوليس موفق شد با شیخ دیاباته برای حضور در‌ پرسپوليس به توافق دست یابد.

رسمی؛ شیخ دیاباته پرسپوليسی شد

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که چهار هفته از لیگ برتر گذشته، باشگاه پرسپوليس موفق شد در نهایت با شیخ دیاباته برای حضور‌ در این‌ تیم به توافق دست یابد.

شیخ دیاباته در فصل نوزدهم لیگ برتر با حضور‌ در‌ استقلال موفق به کسب عنوان آقای گلی شده بود. هر چند فصل بیستم برای او خوب پیش نرفت و در نهایت در پایان فصل پیراهن آبی را از تن خارج کرد. دیاباته با جدایی از استقلال راهی لیگ ستارگان قطر شد و با دعوت استراماچونی در تیم الغرافه کار‌ را دنبال کرد.

این مهاجم ۳۴ ساله در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی به عنوان یکی از اهداف پرسپوليس معرفی شد. با این حال کادرفنی و یحیی گل‌محمدی به دنبال مهاجمی بود که بتواند دغدغه کامل او در خط هجومی را برطرف کند. موضوعی که باعث شد تا مدیران تیم بعد از تلاش زیاد در نهایت مقدمات حضور‌ یورگن لوکادیا را در این تیم شکل دهند. مهاجم هلندی که در دومین حضورش توانست اولین گل را به نام خود کند.

اکنون پرسپوليس در مذاکرات دوباره‌ای که با شیخ دیاباته داشته، توانسته این مهاجم اهل مالی را راضی به عقد قرارداد کند.

دیاباته قرار است امشب در تهران حضور یابد و فردا به صورت رسمی از سوی این باشگاه به عنوان مهاجم جدید سرخپوشان معرفی خواهد شد.

پرسپوليس در حال حاضر یورگن لوکادیا، مهدی عبدی و حامد پاکدل را به عنوان مهاجم در اختیار دارد و با جذب شیخ دیاباته خط حمله خود را تکمیل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها