کد خبر : 1841584 | 10 شهریور 1401 ساعت 15:55 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

او ماندنی است

پایان شایعات؛ تصمیم نهایی گریزمان مشخص شد (عکس)

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، بر خلاف شایعات منتشر شده، فصل جاری در این باشگاه خواهد ماند.

پایان شایعات؛ تصمیم نهایی گریزمان مشخص شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در چند هفته اخیر از ترکیب اصلی اتلتیکو کنار گذاشته شده و بسیاری معتقدند که این درخواست مدیران اتلتیکو از دیه‌گو سیمئونه بوده تا آنها مجبور به پرداخت 40 میلیون یورو بند فسخ او که پیش از این با بارسا توافق کرده بودند، نشوند. گریزمان باید در 50 درصد بازی های اتلتیکو بیش از 45 دقیقه در میدان باشد تا بند خرید دائمی‌اش فعال شود. روز گذشته روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که گریزمان از مدیران اتلتیکو خواسته تا موقعیت و شرایط او را به درستی در این تیم شرح دهند و مشخص کنند که دقیقا چه برنامه‌ای برای حفظ او دارند. 

1738143


اکیپ همچنین خبر داده بود که این ستاره فرانسوی در حال بررسی شرایط ترک اتلتیکو در فاصله چند ساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات است، اتفاقی که می‌تواند شوک بزرگی برای این تیم و سیمئونه باشد. 

1740884

گریزمان اما به همه این شایعات پایان داد و با لایک کردن پست یکی از صفحات هواداری اتلتیکو در توییتر، تایید کرد که در اتلتیکو ماندنی است. این صفحه هواداری نوشته بود:« این شایعات مزخرف را باور نکنید. 10 دقیقه پیش از سوی خانواده گریزمان تایید شد که او می ماند.»

گریزمان در بازی اخیر اتلتیکو در زمین والنسیا تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، هم گفت که از در اختیار داشتن گریزمان خوشحال است و دوست ندارد او جدا شود.

دیدگاه‌ها