کد خبر : 1841588 | 10 شهریور 1401 ساعت 16:51 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش گاتزتادلواسپورت

عاقبت درگیری با اسپالتی؛ محرومیت سنگین 2 هوادار فیورنتینا

دو هوادار فیورنتینا که با لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، درگیر شدند و تا مرز کتک زدن او هم پیش رفتند، شناسایی و مجازات شدند.

عاقبت درگیری با اسپالتی؛ محرومیت سنگین 2 هوادار فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی یکشنبه گذشته در هفته سوم سری آ به فلورانس رفت تا در خانه فیورنتینا به مصاف این تیم برود. دیدار دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در پایان بازی صحنه‌های ناخوشایندی در کنار زمین اتفاق افتاد و علاوه‌ بر پرتاب اشیای مختلف به سمت لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی،  از یکی از هواداران تیم حریف سیلی خورد.

1739899

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند در طول مسابقه یکی از هواداران فیورنتینا که درست پشت نیمکت ناپولی قرار داشت مدام به اسپالتی توهین می‌کرد. توهین‌هایی که مادر این مربی ایتالیایی را هدف گرفته بود و باعث شد او در نهایت و در پایان بازی از کوره در برود.

اسپالتی که از توهین‌های مداوم به مادرش عصبانی شده بود به سمت این هوادار فیورنتینا رفت. در همین حال یک بطری و چند جسم دیگر به سمت اسپالتی پرتاب شد و او درحالی‌که مشغول جر و بحث با هوادار فحاش بود؛ نزدیک بود از او سیلی بخورد که یکی از ماموران حفاظت ورزشگاه دخالت کرد و سرمربی ناپولی را از محل دور کرد. او اما تنها کسی نبود که با اسپالتی درگیر شد چرا که یک هوادار دیگر هم یک بطری آب به سمت اسپالتی پرتاب کرد که به سر او برخورد کرد. ظاهراً این هوادار 79 سال سن دارد.

1740922

برای این دو هوادار فیورنتینا محرومیت‌هایی سنگین در نظر گرفته شده است. طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، محرومیت درنظر گرفته شده برای این دو هوادار از شدیدترین نوع محرومیت‌هاست که آنها را نه فقط از رفتن به ورزشگاه آرتِمیو فرانکی فلورانس بلکه از حضور در هر رویداد ورزشی دیگر در ایتالیا و اتحادیه اروپا منع می‌کند. علاوه بر آنها این مجازات برای یکی از هواداران ناپولی هم در نظر گرفته شده که دلیل آن حمل چاقو و جاسازی کردن فشفشه و مواد محترقه در لباس‌هایش بوده است.

دیدگاه‌ها