کد خبر : 1841595 | 10 شهریور 1401 ساعت 17:17 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

کلانتری: مگر عهد دقیانوس است فحش بدهم؟

ایوب کلانتری می‌گوید قصد جدا کردن داور از بازیکنان پیکان را داشته که در همان حین اخراج شده است.

 کلانتری: مگر عهد دقیانوس است فحش بدهم؟

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری در دیدار با پیکان از زمین اخراج شد و از بابت این موضوع به‌شدت ناراحت است و اعتقاد دارد کارت زرد دوم باید بخشیده شود. وی درخصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: به لطف داور، بازی جنجالی شد. فوتبال خوب و روانی ارائه می‌دادیم ولی از زمانی که آقای گنجی آن اتفاق را رقم زد؛ دیگر نشد بازی به روال قبل برگردد. ما سوار بر بازی بودیم. پاس می‌دادیم و کارهایی که تمرین کرده بودیم انجام دادیم ولی داور اجازه نداد کار خودمان را پیش ببریم. یکی، دو هفته او را محروم می‌کنند و باز همان آش و همان کاسه!
وی ادامه داد: من از قانون داوری سر در نمی‌آورم ولی در کارشناسی داوری گفته می‌شود وقتی داور کارت را از جیبش در می‌آورد؛ باید کارت بدهد و چنین اجازه‌ای را ندارد که آن را دوباره درون جیبش بگذارد. من واقعا از برنامه فوتبال برتر می‌خواهم که صحنه درگیری را کامل نشان بدهد. ۱۱ بازیکن پیکان روی سر و کله داور ریختند و من خودم را بین داور و بازیکنان پیکان قرار دادم که درگیری پیش نیاید؛ داور به من گفت برو وگرنه بهت کارت می‌دهم در حالی‌که من فقط ایستادم. نه با کسی بحث کردم نه چیزی. به داور گفتم چرا به من کارت می‌دهی؟ گفت چون بازیکن حریف را هل دادی.

1671522


هافبک نساجی در مورد اینکه داور پنالتی اعلام کرد و بعد نظرش را برگرداند؛ توضیح داد: داور صحنه را دید و پنالتی اعلام کرد. صورت بازیکن ما پاره شده بود. صورت او ضربه خورده بود ولی داور دوباره پنالتی را برگرداند و به هیچکس از پیکان کارت نداد. یکی می‌کشید، آن یکی هل می‌داد، یکی خودش را به زمین انداخت. داور با کمک داور چهارم مشورت کرد و پنالتی را برگرداند. چه جوری کمک داور از فاصله ۵۰ متری تشخیص داد که پنالتی نیست؟ من می‌گویم چرا به من کارت دادی می‌گوید بازیکن حریف را هل دادی و شنیدم که دیروز گفته فحش داده‌ام! مگر عهد دقیانوس است که فحش بدهم؟ ۴ هفته گذشته چه کسی می‌خواهد اشتباهات داوری را گردن بگیرد؟ بعد می‌آیند و می‌گویند فلان مربی فن ندارد. مطهری از ساعت ۲ به تمرین می‌آید و برنامه‌ریزی می‌کند و به‌خاطر اشتباهات داوری تیمش باید اینجای جدول باشد. اگر در بازی با سپاهان، گلر حریف در دقیقه ۳۰ اخراج می‌شد و یا اگر در این بازی من اخراج نمی‌شدم و داور پنالتی می‌گرفت همه چیز تغییر می‌کرد. وقتی یک یا دو بار اشتباهی پیش می‌آید سهوی است نه بیشتر. به‌خاطر اشتباهات داوری علیه نساجی، روی آقای مطهری فشار است. اگر این اشتباهات علیه نساجی نبود همه می‌گفتند مطهری بهترین مربی ایران است ولی مرز بین بهترین و بدترین را داوری تعیین می‌کند. من تا حالا اسم آقای گنجی را نشنیده بودم و فکر می‌کنم تا حالا قضاوتی نکرده بود.
این بازیکن در ادامه صحبت‌هایش افزود: چرا داور به‌خاطر بازیکنان پیکان تصمیمش را برمی‌گرداند؟ چرا کمک داور از دقیقه ۱۵ گفت که ایوب کلانتری را اخراج می‌کنیم و آقای مطهری هم شنیده بود. من در زمین خودمان با بازیکن حریف برخورد داشتم؛ تعادلم را از دست دادم و افتادم و داور گفت چون تمارض کردی؛ اخراجت می‌کنیم. مگر می‌شود آدم در زمین خودش تمارض کند؟ آنها می‌خواهند جواب یک استان را چه بدهند؟ مازندران با این همه جمعیت باید ناراحت باشد و خون دل بخورد؟ یک‌سری چیزها طبیعی نیست.
کلانتری یادآور شد: با مسئولان باشگاه صحبت کردم که به کمیته داوران نامه بزنند. مطمئنم که داور اشتباه کرده و باید کارتم را برگردانند چرا در آن همه شلوغی فقط من باید کارت زرد بگیرم؟ در زمان اخراج من می‌گوید بازیکن حریف را هل دادی در حالی‌که من داشتم جدا می‌کردم و بعداً هم که گفته فحش داده است.

دیدگاه‌ها