کد خبر : 1841608 | 10 شهریور 1401 ساعت 19:22 | 37.7K بازدید | 13 دیدگاه

بمب خبری روز آخر؛ مارسلو در یک‌قدمی لسترسیتی

یک رسانه انگلیسی می‌گوید مارسلو، اسطوره باشگاه رئال مادرید، در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به لسترسیتی قرار دارد.

بمب خبری روز آخر؛ مارسلو در یک‌قدمی لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، روز آخر فرصت نقل و انتقالات تباستانی معمولا با انتقال‌های غیرمنتظره و شایعات متعدد همراه است. یکی از خبرهای غیرمنتظره‌ای که امروز توسط یک رسانه انگلیسی منتشر شد این بود که مارسلو، اسطوره برزیلی رئال مادرید، ممکن است در ساعات آینده به باشگاه لسترسیتی ملحق شود.

1740973

دیلی‌استار می‌گوید مارسلو به امضای قراردادی یک ساله با لستر نزدیک شده است و احتمالا فصل آینده را زیر نظر برندان راجرز بازی خواهد کرد.

مارسلوی 34ساله در پایان فصل گذشته رئال مادرید را ترک کرد و در حال حاضر بازیکن آزاد است. او یکی از اسطوره‌های باشگاه اسپانیایی به حساب می‌آید و با پیراهن رئال فاتح 25 جام شده است. او بعد از آنکه برای پنجمین بار قهرمانی در چمپیونزلیگ را با رئال تجربه کرد با باشگاهش خداحافظی کرد.

1740974

این ملی‌پوش برزیلی به‌عنوان یکی از بهترین دفاع چپ‌های تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. اما به دلیل سن بالای مارسلو احتمال پیوستن او به لستر برای بسیاری از کارشناسان عجیب بوده است.

لسترسیتی امسال تابستان پنجره نقل و انتقالاتی شلوغی را پشت سر گذاشت و علاوه‌بر از دست دادن چند بازیکن مهم خود، از جمله وسلی فوفانا که به چلسی پیوست، چندین بازیکن جدید خریداری کرده است. انتقال مارسلو در صورت محقق‌شدن بدون‌شک بزرگترین انتقال تابستانی روباه‌ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها