کد خبر : 1841609 | 10 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 24.2K بازدید | 6 دیدگاه

تلاش آنتونی برای به‌دست آوردن دل هواداران یونایتد

آنتونی، ستاره برزیلی جدید منچستریونایتد می‌گوید از چند هفته پیش، خودش را بازیکن این تیم می‌دانسته و دیدار شیاطین سرخ و لیورپول را مثل یک هوادار دوآتشه تماشا کرده است.

تلاش آنتونی برای به‌دست آوردن دل هواداران یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که انتقال آنتونی، وینگر برزیلی، از آژاکس به منچستریونایتد در روزهای اخیر قطعی شده بود ولی یونایتد امروز در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رسمی انتقال این فوتبالیست برزیلی را اعلام کرد.

آنتونی برای اینکه در دل هواداران یونایتد جا خوش کند؛ فرصت را غنیمت دانسته و از همین روز اول تلاش می‌کند به آنها نشان دهد تنها برای پول به یونایتد منتقل نشده بلکه مثل یک هوادار به باشگاه علاقه‌مند است.

او امروز در یک مصاحبه گفت دوشنبه هفته گذشته در جریان پیروزی یونایتد بر لیورپول، مسابقه را مثل یک هوادار دوآتشه تماشا می‌کرده و از پیروزی شیاطین سرخ بسیار خوشحال شده و شادی کرده است.

1740977

شیاطین سرخ در آستانه هفته سوم لیگ برتر در حالی به مصاف لیورپول رفتند که دو بازی اول خود را باخته و با بحرانی زودهنگام روبه‌رو شده بودند. شاگردان تن‌هاخ موفق شدند لیورپول را 2-1 شکست دهند تا از بحران خارج شوند.

آنتونی در اولین مصاحبه خود به‌عنوان بازیکن منچستریونایتد گفت:" من بازی مقابل لیورپول را تماشا کردم. مگر می‌شد از دستش داد؟ وقتی یونایتد گل زد طوری خوشحالی کردم که انگار هوادار دوآتشه‌ای بود که روی سکوهای اولدترافورد نشسته است. آن مسابقه را خیلی به دقت و با استرس تماشا کردم. چیزی که به نظرم رسید اشتیاق شدید بازیکنان برای پیروزی بود. همینطور اتحاد تیم و انگیزه‌ای که برای خوب بازی کردن داشتند".

دیدگاه‌ها