کد خبر : 1841614 | 10 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 36.5K بازدید | 10 دیدگاه

توهین لیساندرو به مدیر آژاکس برای پیوستن به یونایتد

یک رسانه هلندی فاش کرد لیساندرو مارتینز برای راضی کردن آژاکس برای موافقت با انتقال او به یونایتد، با مدیر ورزشی باشگاه درگیری لفظی پیدا کرده و حتی کار به فحاشی کشیده است.

توهین لیساندرو به مدیر آژاکس برای پیوستن به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز، مدافع 24ساله آرژانتینی امسال تابستان در ماه جولای با قراردادی 60 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. اما این انتقال به سادگی انجام نشد و آژاکس که مایل نبود مارتینز را از دست بدهد؛ تلاش زیادی کرد تا مانع از جدایی او شود.

1740986
چپ؛ جری هامسترا، مدیر ورزشی آژاکس

روزنامه هلندی دی‌تلگراف امروز اعلام کرد لیساندرو در روزهای آخر مذاکرات دو باشگاه، برای اینکه آژاکس را مجبور به موافقت با انتقالش به یونایتد کند؛ با مدیر ورزشی این باشگاه درگیری لفظی پیدا کرده و کار حتی به فحاشی کشیده است. این روزنامه می‌گوید لیساندرو به جری هامسترا، مدیر ورزشی آژاکس، توهین کرده و به او گفته که کسی نیست و هیچکس او را نمی‌شناسند.

گفته می‌شود لیساندرو با مارک اورمارس، مدیر ورزشی سابق آژاکس، رابطه خوبی داشته ولی با جانشین او، هامسترا، رابطه خوبی برقرار نکرده بود. دی‌تلگراف می‌گوید چند روز بعد از درگیری لفظی لیساندرو با مدیر ورزشی باشگاه هلندی، آژاکس سرانجام با جدایی او موافقت کرد تا این مدافع آرژانتینی به خواسته‌اش برسد و راهی یونایتد شود.

1740987

لیساندرو در دو بازی اول فصل که با شکست یونایتد مقابل برایتون و برنتفورد همراه بود با انتقاد زیادی مواجه شد ولی او در سه بازی بعدی برای شیاطین سرخ نمایش‌هایی درخشان داشت و دو بار در بازی مقابل لیورپول و ساوتهمپتون به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

دیدگاه‌ها