کد خبر : 1841622 | 10 شهریور 1401 ساعت 21:17 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

آکانجی: خودم هم از انتقال به سیتی تعجب کردم

مانوئل آکانجی که امروز از دورتموند به منچسترسیتی پیوست می‌گوید این انتقال در لحظه آخر اتفاق افتاده و حتی برای خودش هم غافلگیرکننده بوده است.

آکانجی: خودم هم از انتقال به سیتی تعجب کردم

به گزارش "ورزش سه"، آکانجی 27ساله امروز با قراردادی 18 میلیون یورویی دورتموند را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست تا از این پس فوتبالش را زیر نظر پپ گواردیولا دنبال کند. او تا سال 2027 بازیکن سیتیزن‌ها خواهد بود.

آکانجی که می‌دانست در فصل جاری جایگاهی در برنامه‌های ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند ندارد از تمدید قراردادش با این باشگاه آلمانی خودداری کرده بود اما مدیران دورتموند مایل به از دست دادن این مدافع سوئیسی نبودند. اما در نهایت در آخرین روزهای نقل و انتقالات مشخص شد که پپ گواردیولا به این ستاره دورتموند علاقه‌مند است تا او در آخرین ساعات راهی منچسترسیتی شود.

1741003

آکانجی بعد از امضای قرارداد با سیتی به سایت باشگاه گفت:" از اینکه اینجا هستم خوشحالم و افتخار می‌کنم که پیراهن سیتی را به تن دارم. این انتقال در روزهای آخر اتفاق افتاد و حتی خودم انتظارش را نداشتم. اما وقتی منچسترسیتی پرسید که مایل به پیوستن به این باشگاه هستم؛ حتی یک لحظه هم شک نکردم و جواب مثبت دادم".

این مدافع سوئیسی در ژانویه 2018 از باشگاه بازل به دورتموند پیوست و برای این باشگاه آلمانی 153 بازی انجام داد.

او در ادامه گفت:" من از بازی کردن در مقابل دیوار زرد لذت بردم و همیشه از بازگشت به سیگنال ایدونا پارک خوشحال خواهم شد. به‌زودی در لیگ قهرمانان همدیگر را خواهیم دید".

دیدگاه‌ها