کد خبر : 1841624 | 10 شهریور 1401 ساعت 21:29 | 39.4K بازدید | 8 دیدگاه

ساکت به بردیف هم مثل ساپینتو هدیه داد (عکس)

به نظر می‌رسد ساکت الهامی، سرمربی هوادار از حواشی فصل گذشته پیرامون خود فاصله زیادی گرفته است.

ساکت به بردیف هم مثل ساپینتو هدیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مربی‌هایی که فصل گذشته در لیگ، در مسیر کسب قهرمانی جام حذفی و پس از آن، حواشی زیادی را پشت سر گذاشت؛ ساکت الهامی بود.

الهامی در اوایل نقل و انتقالات، هدایت هوادار را برعهده گرفت تا این‌بار در جوی آرام‌تر کار خود را پیش ببرد. شاگردان ساکت الهامی در هفته چهارم تراکتور را در خانه متوقف کردند و به پنجمین امتیاز فصل خود دست یافتند.

1741010

به نظر می‌رسد ساکت الهامی در این فصل در برخورد با رقیب و داوران تغییر رویه داده است. او که در بازی دوستانه پیش فصل به ساپینتو، سرمربی استقلال به‌منظور خوشامد تابلو فرش داده بود این‌بار با یک دسته گل به سمت قربان بردیف، سرمربی تراکتور تبریز رفت تا نگاه ویژه‌ای به مربیان خارجی داشته باشد.

از دیگر نکات جالب توجه ساکت الهامی در این فصل، آشتی او با سید مهدی رحمتی و محمد نوازی در اراک بود؛ آنها که فصل قبل در فینال جام حذفی با یکدیگر برخوردی داشتند؛ در این فصل یکدیگر را در آغوش کشیدند.

1741011

شاگردان الهامی در حساس‌ترین بازی فصل خود تا اینجای کار در هفته آینده به مصاف پرسپولیس می‌روند و باید دید تقابل تفکرات گل‌محمدی و الهامی به چه نتیجه‌ای ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها