کد خبر : 1841634 | 10 شهریور 1401 ساعت 22:52 | 78.7K بازدید | 2 دیدگاه

چلسی فعال‌ترین تیم در آخرین ساعات نقل و انتقالات

چلسی به‌شدت برای جذب یک هافبک جدید تلاش می‌کند و موافقت یوونتوس را برای انتقال دنیس زکریا به استمفوردبریج به‌دست آورده است.

چلسی فعال‌ترین تیم در آخرین ساعات نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از شکست مذاکراتش با آیندهوون برای به خدمت گرفتن کودی خاکپو همچنان در آخرین ساعات نقل و انتقالات برای اضافه کردن یک هافبک دیگر به خط میانی‌اش تلاش می‌کند. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آبی‌های لندن حالا هافبکی از یوونتوس را هدف گرفته و در آخرین لحظات موفق شده‌اند نظر باشگاه ایتالیایی را برای انتقال دنیس زکریا جلب کنند.

تاد بولی، مالک جدید چلسی، امسال تابستان برای تقویت هر چه بیشتر از هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات هراسی نداشت و برای خرید ستاره‌هایی مثل رحیم استرلینگ، مارک کوکوریا، کالیدو کولیبالی و وسلی فوفانا 240 میلیون پوند هزینه کرد. او حالا قصد دارد برای جذب هافبک سوئیسی یوونتوس مقدار قابل توجهی به باشگاه ایتالیایی پیشنهاد بدهد. در عین حال مذاکرات چلسی با بارسا برای جذب دو ستاره این باشگاه، اوبامیانگ و ممفیس دیپای، ادامه دارد.

1741039

رسانه‌های انگیسی می‌گویند در صورتی‌که یوونتوس با انتقال ستاره سوئیسی موافقت نکند چلسی حاضر است او را فعلا به‌مدت یک‌سال به‌صورت قرضی به‌خدمت بگیرد. البته به این شرط که در پایان مدت قرارداد قرضی گزینه خرید دائمی او را در اختیار داشته باشد.

زکریا ماه ژانویه از مونشن‌گلادباخ به یوونتوس پیوست. رقم قرارداد زکریا با یوونتوس 4.5 میلیون یورو بود ولی انتظار می‌رود چلسی برای خرید او از یوونتوس پیشنهادی به مراتب بیشتر ارائه بدهد. رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند این بازیکن سوئیسی پیش از این پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده بود.

دیدگاه‌ها