کد خبر : 1841637 | 10 شهریور 1401 ساعت 23:26 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

رفسنجانی‌ها در صدرِ ترین‌های دور چهارم لیگ برتر

سایت آنالیزی یازده نام برترین‌‌های آماری هفته چهارم لیگ در کنش‌های مختلف دفاعی و هجومی را منتشر کرد.

رفسنجانی‌ها در صدرِ ترین‌های دور چهارم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، پرونده هفته چهارم لیگ برتر در شرایطی بسته شد که 6 بازی از هشت مسابقه مساوی شدند و تنها پرسپولیس و فولاد طعم برد را چشیدند. از 6 مساوی کسب شده هم چهار بازی بدون گل به پایان رسیدند.

در این هفته عباس بوعذار که به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل پرسپولیس به بازی رفت با چهار شوت بیشترین شلیک به سمت دروازه را داشت و تا آستانه زدن گل به بیرانوند هم پیش رفت اما ضرباتش در چارچوب قرار نگرفتند. رضا دهقانی از نفت مسجد سلیمان و محمد محبی از استقلال نیز در مصاف رو در روی این دو تیم، با دو شوت در چارچوب بهترین از لحاظ این آمار بودند.

1740337

در آمارِ ترین‌‌های هفته، مس رفسنجان بیشترین نماینده را دارد. شاگردان ربیعی علی‌رغم بازی خوب باز هم به تساوی دست یافتند. رامتین سلیمان‌زاده با ۷۶ پاس صحیح، دقت پاس ۹۵درصدی را ثبت کرد. محسن آذرباد چهار پاس خلق موقعیت داد و بیشتر از هر بازی‌سازی در لیگ مهاجمان تیمش را در شرایط گلزنی قرار داد. از مس رفسنجان مهدی ترکمان کنار ابوالفضل جلالی از استقلال بیشترین دریبل موفق را داشتند و چهار مرتبه یار مستقیم‌شان را با تکنیک خود از پیش رو برداشتند.

1741064

غلامرضا ثابت ایمانی، هافبک تراکتور و علیرضا کوشکی، مهاجم فولاد خوزستان پنج تکل موفق داشتند. محمدعلی فرامرزی از ذوب آهن و سعید بیگی از نساجی نیز با ۹ قطع توپ تاثیر بسزایی در خراب کردن برنامه‌های حریف داشتند. وحید محمدزاده، مدافع آلومینیوم نیز با ۹ دفع توپ روز سختی را برای مهاجمان مس رفسنجان رقم زد.

1734755

در آسمان لیگ هم شاگردان امیرقلعه‌نویی موفق‌تر از بقیه بودند. علیرضا علیزاده، هافبک دفاعی و کی‌روش استنلی، مهاجم گل‌گهر در هفت نبرد هوایی پیروز شدند.

1740482

سید حسین حسینی، گلر استقلال و محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتور با سه مهار توپ توانستند کلین‌شیت کنند و از این حیث برترین باشند.

1738582

دیدگاه‌ها