کد خبر : 1841638 | 10 شهریور 1401 ساعت 23:47 | 54.3K بازدید | 18 دیدگاه

رسمی؛ هافبک خلاق والنسیا به پی‌اس‌جی پیوست

پاری‌سن ژرمن اعلام کرد کارلوس سولر، هافبک اسپانیایی والنسیا را به‌خدمت گرفته است.

رسمی؛ هافبک خلاق والنسیا به پی‌اس‌جی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس سولر، هافبک اسپانیایی ملی‌پوش باشگاه والنسیا، با امضای قراردادی رسمی به پاری‌سن ژرمن پیوست. سولر پیش از این تنها پیراهن والنسیا را به تن کرده و در دوران فوتبالی‌اش در تیم دیگری بازی نکرده بود.

سولر که در شهر والنسیا به دنیا آمده و محصول آکادمی این باشگاه است امروز با امضای قراردادی پنج ساله به مبلغ 18 میلیون یورو به پی‌‌اس‌جی پیوست.

1741067

این هافبک 25ساله فوتبالش را به‌عنوان وینگر آغاز کرد ولی بعد به میانه میدان رفت تا برای والنسیا به‌عنوان هافبک میانی بازی کند. او فصل گذشته برای والنسیا 32 بازی انجام داد و در این مدت 11 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.

سولر بعد از امضای قرارداد با پاری‌سن ژرمن به سایت این باشگاه گفت:" خیلی خوشحالم. این ماجراجویی جدیدی در زندگی فوتبالی من است. احساس غرور می‌کنم و بی‌صبرانه منتظرم بازی در کنار هم‌تیمی‌های جدیدم را شروع کنم. من برای این پیراهن هر کاری خواهم کرد. ما سه‌شنبه هفته آینده اولین بازی‌مان در چمپیونزلیگ را در پارک دو پرنس برگزار می‌کنیم و این برای من فرصتی است تا بازی در لیگ قهرمانان در این استادیوم بزرگ را تجربه کنم. شک ندارم برای همه و به خصوص هواداران بازی لذت‌بخشی در پیش است".

این ملی‌پوش اسپانیایی ششمین خرید پی‌اس‌جی در تابستان امسال است. باشگاه پاریسی امسال سه هافبک دیگر هم به‌خدمت گرفت. ویتینا، رناتو سانچس و فابین روئیز هافبک‌های دیگری بودند که در ماه‌های اخیر به پاری‌سن ژرمن پیوستند.

دیدگاه‌ها