کد خبر : 1841685 | 11 شهریور 1401 ساعت 13:40 | 18.1K بازدید | 10 دیدگاه

زلاتان بعد از بهبودی هم در چمپیونزلیگ بازی نخواهد کرد

میلان در حالی امشب فهرست بازیکنانش برای شرکت در رقابتهای اروپایی را تحویل می‌دهد که نام زلاتان ابراهیموویچ و تیمو باکایوکو در این فهرست دیده نمی‌شود.

زلاتان بعد از بهبودی هم در چمپیونزلیگ بازی نخواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان رسمی پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا باشگاه‌‌های این قاره تا امشب فرصت دارند که فهرست بازیکنان خود برای شرکت در رقابتهای اروپایی را در اختیار یوفا بگذارند.

میلان که به عنوان قهرمان فصل گذشته سری آ در لیگ قهرمانان حضور دارد در حالی فهرست بازیکنانش را امشب به یوفا خواهد فرستاد که یک رسانه ایتالیایی مدعی است در فهرست میلان نام شش بازیکن نیست. از عجیب‌ترین بازیکنانی که نام‌شان توسط میلان در فهرست آورده نشده زلاتان ابراهیموویچ و تیمو باکایوکو هستند.

1741151

زلاتان به دلیل مصدومیت فعلا قادر به همراهی روسونری نیست ولی بر اساس گزارش‌ها او به احتمال زیاد از ماه ژانویه به ترکیب میلان برمی‌گردد و اینکه باشگاه ایتالیایی نام او را برای حضور در چمپیونزلیگ خط زده عجیب است چرا که زلاتان به این ترتیب حتی بعد از بهبود مصدومیت و بازگشت به ترکیب میلان نمی‌تواند برای روسونری در لیگ قهرمانان بازی کند.

خط خوردن نام باکویوکو اما به دلیل مصدومیت نیست و استفانو پیولی اعتقادی به استفاده از او در ترکیب تیمش ندارد.

لیگ قهرمانان برای میلان از روز سه‌شنبه با بازی مقابل سالزبورگ آغاز می‌شود. پیولی که باید لیست 23نفره مد نظرش برای این رقابتها را تا امشب به یوفا تحویل بدهد تصمیم گرفته تنها کسانی را در فهرست بگذارد که هم بتواند از همان روز اول از آنها استفاده کند و هم به کارایی‌شان در پازل تاکتیکی تیمش اعتقاد داشته باشد.

دیدگاه‌ها