کد خبر : 1841690 | 11 شهریور 1401 ساعت 13:15 | 19.9K بازدید | 12 دیدگاه

ساکی: تمام سوت‌های مشکوک به سود پرسپولیس بود

مدافع صنعت نفت آبادان می گوید اگر آنها کمی خوش شانس بودند، می توانستند از پرسپولیس یک امتیاز را بگیرند.

ساکی: تمام سوت‌های مشکوک به سود پرسپولیس بود

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر و در دیدار برابر پرسپولیس، با 2 گل تن به شکست داد. حسین ساکی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس در بیست دقیقه اول فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما در ادامه ما بازی را در دست گرفته و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم بازی مساوی می شد. واقعا لوکادیا و بیرانوند تاثیر بسزایی در این نتیجه داشتند.

او در مورد حضور هواداران و به ویژه بانوان گفت: واقعا بازی با هوادار قابل توصیف نیست و فوتبالیست انرژی مضاعفی می‌گیرد. اشتیاق و احساسات زنان را در زمین احساس می‌کردم و برایشان خیلی خوشحالم که توانستند به استادیوم بیایند و امیدوارم در همه شهرها بانوان بتوانند به ورزشگاه ها بیایند.

این بازیکن که به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت در این باره عنوان کرد: تمام سوت های مشکوک را به نفع تیم میزبان زدند و من هم در صحنه اعتراض داشتم که داور کارت داد. یکی از بهترین ویژگی داور خوب و شجاع این است که اسم تیم، میزبان بودن و تماشاگر را در سوت زدن لحاظ نکند‌.

ساکی در پایان در مورد دیدار با نفت مسجد سلیمان افزود: در بازی های خانگی به دنبال سه امتیاز هستیم. می دانیم که نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است و از استقلال هم امتیاز گرفته ولی ماهم می‌رویم که شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها