کد خبر : 1841694 | 11 شهریور 1401 ساعت 14:02 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

آرتور قدرت لیورپول را خیلی خوب می‌شناسد!

آرتور ملو که در آخرین روز نقل و انتقالات به لیورپول پیوست زمانی که بازیکن بارسا بود در یک بازی تاریخی مقابل لیورپول حضور داشت و با قدرت قرمزهای آنفیلد به خوبی آشنا است.

آرتور قدرت لیورپول را خیلی خوب می‌شناسد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در آخرین ساعت‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی خریدی غیرمنتظره داشت و آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس، با امضای قرارداد راهی آنفیلد شد. او به جمع برزیلی‌های لیورپول می‌پیوندد که شامل آلیسون بکر، فابینیو، فیرمینو و حالا آرتور ملو هستند.

آرتور با یکی از ستاره‌های برزیلی لیورپول دوستی صمیمی دارد. او با روبرتو فیرمینو در تیم ملی همبازی هستند و در اردوهای ملی همیشه هم‌اتاقی می‌شوند.

1741130

تا روز آخر کمتر گزارشی درباره احتمال پیوستن آرتور ملو به لیورپول منتشر شده بود اما بعد از مصدومیت کاپیتان تیم، جردن هندرسون، در بازی مقابل نیوکسل لیورپولی‌ها به این نتیجه رسیدند که در روز آخر با یوونتوس تماسی اضطراری برقرار کرده و آرتور را به خدمت بگیرند.

ملو در گذشته از محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، ستایش کرده و از او به عنوان فوتبالیستی بزرگ یاد کرده بود. این هافبک برزیلی قبل از پیوستن به یوونتوس دو فصل در بارسا بازی می‌کرد.

آرتور ملو زمانی که پیراهن بلوگرانا را به تن می‌کرد در یکی از دیدارهای به یاد ماندنی تاریخ چمپیونزلیگ مقابل لیورپول ایستاد. دیدار نیمه‌نهایی این رقابتها در سال 2019 که لیورپولی‌ها موفق شدند شکست 3-0 در بازی رفت را جبران کرده و در بازی برگشت بارسا را 4-0 شکست دهند. قرمزهای آنفیلد در ادامه جام قهرمانی را بدست آوردند تا برای ششمین بار فاتح اروپا شوند.

ملو پیش از آن دیدار در یک مصاحبه از تیم جدیدش تعریف کرده و گفته بود:" من لیورپول را یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا می‌دانم. آنها بازیکنان خیلی باکیفیتی دارند، به خصوص در خط حمله. نبرد جذابی در پیش است".

دیدگاه‌ها