کد خبر : 1841701 | 11 شهریور 1401 ساعت 14:25 | 19.9K بازدید | 18 دیدگاه

اوبامیانگ: کارهای تمام‌نشده‌ای در لیگ برتر دارم

اوبامیانگ، خرید چلسی، در اولین مصاحبه خود با پیراهن این تیم از آبی‌های لندن به عنوان تیمی بزرگ یاد کرد و گفت پوشیدن پیراهن چلسی برایش افتخار است.

اوبامیانگ: کارهای تمام‌نشده‌ای در لیگ برتر دارم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در آخرین ساعت‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بارسلونا را به خدمت گرفت. اوبامیانگ امروز در اولین مصاحبه‌اش با پیراهن چلسی مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت و بعد از ستایش از آبی‌های لندن گفت پوشیدن پیراهن چلسی را برای خود افتخار می‌داند.

ستاره گابنی از این پس زیر نظر توماس توخل کار می‌کند. این دو سابقه همکاری با هم را دارند. توخل زمانی که هدایت بوروسیا دورتموند را بر عهده داشت اوبامیانگ را فوتبالیستی بسیار بااستعداد می‌دانست و نقش مهمی در رشد او بازی کرد.

در توافق چلسی با بارسلونا، باشگاه انگلیسی در ازای دریافت اوبامیانگ، مارکوس آلونسو را راهی بارسلونا کرد و 1۲ میلیون یورو هم به کاتالان‌ها پرداخت.

1741163

اوبامیانگ امروز در حالی که پیراهن آبی چلسی را به تن داشت به دوربین سایت چلسی گفت:" پیوستن به این تیم برای من افتخار است. بی‌صبرانه منتظرم تا بازی برای چلسی را شروع کنم. من کارهای تمام‌شده‌ای در لیگ برتر دارم و خوشحالم که برگشته‌ام تا یک بار دیگر در این لیگ بازی کنم. من برای شروع کارم با این پیراهن واقعا هیجان دارم".

دیدگاه‌ها