کد خبر : 1841706 | 11 شهریور 1401 ساعت 14:45 | 17.6K بازدید | 4 دیدگاه

فوفانا: به مبلغ قراردادم فکر کنم استرس می‌گیرم

وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی، که در روزهای آخر نقل و انتقالات از لسترسیتی به چلسی پیوست می‌گوید سعی می‌کند به قیمت قراردادش با آبی‌های لندن فکر نکند.

فوفانا: به مبلغ قراردادم فکر کنم استرس می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، وسلی فوفانا بعد از مدتها کشمکش با لسترسیتی موفق شد موافقت این باشگاه را جذب کرده و روز چهارشنبه با امضای قراردادی رسمی به چلسی بپیوندد. لستر و سرمربی‌اش برندن راجرز در طول تابستان تلاش زیادی کردند تا مانع این انتقال شوند ولی در نهایت فوفانا به خواسته‌اش رسید و به لندن رفت تا پیراهن چلسی را به تن کند.

فوفانا با چلسی قراردادی هفت ساله امضا کرد و گفته می‌شود آبی‌های لندن برای خرید او 85 میلیون یورو به لستر پرداخته‌اند. اگر این رقم صحیح باشد فوفانا در حال حاضر گران‌ترین مدافع دنیا است.

1741172

این مدافع فرانسوی امروز در مصاحبه‌ای با نشریه اکیپ گفت حرف و حدیث درباره قیمت قراردادش می‌تواند برای او عامل حواس‌پرتی و حاشیه‌سازی باشد و برای همین سعی می‌کند به این موضوع فکر نکند. فوفانا در این مصاحبه گفت:" این رقم نشان می‌دهد چلسی ارزش کار من را می‌داند ولی سعی می‌کنم به مبلغ قرارداد فکر نکنم چون این می‌تواند من را به شدت تحت فشار بگذارد.

مهم این است که از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. در این شکی نیست که من به یک باشگاه بزرگ پیوسته‌ام. باشگاهی‌ که همه جای دنیا شناخته شده است و هر سال فاتح جام می‌شود و قهرمانی در دی‌ان‌ای این باشگاه حک شده است. ولی من تا تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های محبوب چلسی راه درازی در پیش دارم و فعلا تنها چیزی که اهمیت دارد عملکردم در زمین است".

دیدگاه‌ها