کد خبر : 1841708 | 11 شهریور 1401 ساعت 15:05 | 52.8K بازدید | 21 دیدگاه

دروگبا به اوبامیانگ: بالاخره رفتی؛ دیدی گفتم اوبا؟

دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی، بعد از انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به این باشگاه خطاب به این مهاجم گابنی پیامی منتشر کرد و گفت برایش خوشحال است.

دروگبا به اوبامیانگ: بالاخره رفتی؛ دیدی گفتم اوبا؟

به گزارش "ورزش سه"، انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ از بارسلونا به چلسی در روز آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی یکی از خبرهای مهم این روز بود. دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی، از اولین کسانی بود که انتقال اوباماینگ را به او تبریک گفت.

1741164

این مهاجم 33ساله گابنی در قراردادی بین دو باشگاه چلسی و بارسلونا با پرداخت 12 میلیون یورو راهی لندن شد تا از سوی دیگر مارکوس آلونسو هم از چلسی راهی بلوگرانا شود. اوبامیانگ مدت کوتاهی در لالیگا حضور داشت. او از ماه ژانویه با پیراهن بارسا 18 بازی انجام داد، 11 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

دیدیه دروگبا، اسطوره ساحل عاجی چلسی، برای تبریک گفتن به اوبامیانگ از توییتر استفاده کرد و خطاب به او نوشت:" بالاخره! یادت هست چند سال پیش راجع به این با هم صحبت کردیم؟ برایت خوشحالم برادر".

1741174

اوبامیانگ با بازی در لیگ برتر بیگانه نیست. او در فاصله سالهای 2017 تا 2022 با پیراهن آرسنال می‌درخشید. اما در نهایت ستاره گابنی نتوانست نظر مثبت میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، را جذب کند و در ماه ژانویه لندن را ترک کرد و به بارسا پیوست. اوبامیانگ در دوران پنج ساله حضورش در آرسنال بین هواداران بازیکنی محبوب بود و برای توپچی‌ها 68 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها